2022-09-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julemand
Om man säljer knark och sysslar med mord och annat skit så får man skylla sig själv. .Karma är en bitch. Droger ,mord, gängkriminalitet. = Förhoppningsvis livstid för detta
Alldeles oavsett tidigare kriminalitet hos lägenhetsinnehavaren ändrar det inte det faktum att:

SEX kriminella har trängt sig in i hans lägenhet. Även kriminella måste ha rätt att freda sina hem från angripare. Det är dessutom oerhört svårt att göra en proportionalitetsbedömning när man har så många motståndare. Om han verkligen blir dömd för mord är det en tragedi.
Citera
2022-09-16, 15:04
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
I ett pressmeddelande berättar åklagaren att det i utredningen framkommit att den 21-åriga man som nu häktats misstänkt för morden sålde narkotika och att minst fyra män ska ha sökt upp honom för att de anser att han inkräktade på deras narkotikamarknad.
Två av männen ska ha klättrat upp på 21-åringens balkong och krossat rutan till balkongdörren.

Citat:
21-åringen häktas nu misstänkt för mord. De två ytterligare män som befann sig utanför lägenheten har släppts på fri fot

https://www.omni.se/t/dubbelmordet-i-ulricehamn/d7242595-e344-4c95-a96a-ea18a5ac7983
Citera
2022-09-16, 15:06
Medlem
Varför är ni så fast i yasmina
Citera
2022-09-16, 15:07
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laila01
Vill ni ha fler exempel? Anders Ebenhart SD politikern .

Det var Anders Eklund du nämnde att det fanns "hur många som helst av".

Därför väcktes min nyfikenhet.
Mördare, klart det finns flertalet lättfunna.
Men det var inte det påståendet och frågan gick ut på.
Citera
2022-09-16, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dido17
Lyssna jag har fast jobb. Jag har egen bostad jag lever inte på några jävla bidrag så som dom flesta av er tjackisar gör.
Sen vet inte ni vad jag har fått gå igenom. Men trots allt jag har varit med om och sett i mitt liv så har jag alltid visat respekt och varit en bra medmänniska.

Ja, du verkar faktiskt störtskön!
Citera
2022-09-16, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Hur i helvetet kan han vara anhållen för MORD!? Vad fan är det för fel på sverige?! Självförsvar ju! Dråp som värst! Han har väl för faan inte planerat att begå detta dådet!

Det finns ingen nödvärnsrätt i sverige över huvud taget. Jag kommer aldrig hjälpa någon i nöd någonsin, våldtagen eller knivad, det blir bara en själv som åker in så det sjunger om det i det här sjuka jävla pisslandet.
Han visste att dom skulle komma allt är planerat i förväg.
Citera
2022-09-16, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjjjjj15627
Han visste att dom skulle komma allt är planerat i förväg.
Hur vet du det?
Citera
2022-09-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemmein
Hur vet du det?
För de va en som gola ner t no@h att
Dom skulle komma
Citera
2022-09-16, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laila01
Då kanske du borde lägga lite fokus på pundaren Noah som sålde till små barn och hade små tjejer i sin lägenhet.

Det har lagts fokus på Noah, men uppgifterna är knapphändiga än så länge jämfört med andra inblandade.

Att den här bruden Yasmine kommer in och börjar hetsa och göra bort sig (misstänker för övrigt att ditt konto är hennes extra-acc) skiftar ju fokus, förstår man inte det så kanske man inte har på flashback att göra.
Citera
2022-09-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangegenman
Det har lagts fokus på Noah, men uppgifterna är knapphändiga än så länge jämfört med andra inblandade.

Att den här bruden Yasmine kommer in och börjar hetsa och göra bort sig (misstänker för övrigt att ditt konto är hennes extra-acc) skiftar ju fokus, förstår man inte det så kanske man inte har på flashback att göra.
Är det inte mor och dotter?
Citera
2022-09-16, 15:20
Medlem
Skillnaden mellan blattepatrask och svenskpatrask är hårfin. Eftersom svenskpatrasken blivit förblattade.

Nästa skillnad är att blattepatrasken kan vi (och borde) kasta ut ur landet. Svenskpatrasken går såklart inte att utvisa. Men det går att låsa in dom. Synd är att vi saknar dödsstraff i Sverige. Då skulle vi kunna undgå kostnader för både inlåsning och utvisning för nämnda patrask
Citera
2022-09-16, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Ja det finns sådana också, han mördade även vuxna men som du vet så låser vi in dessa eller missade du det.
Har absolut inte missat det och självklart ska alla som begår brott låsas in. Jag tog upp detta då all kriminalitet skylls på invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in