Citat:
Ursprungligen postat av
OlleLiss
Ja tänka sig jag föll för en stund till samma låga nivå som de andra här inne. Visst är det frestande, men jag har mestadels låtit bli, tror jag. Annars luktar det rätt mycket "vad var det jag sa" om ditt infall att gå igenom min posthistorik. När någon går igenom ens posthistorik då vet man att man har skrivit någonting bra iallafall.
Eller så är det den rutin som sker när en skribent gör fb-premiär i mars 2022 och till 99% skriver inlägg till stöd för Ryssland. Du har dolt din antisemitism ganska bra, men den pyser ut lite här och var*. Så det är väl inte ”denazifiering” du är ute efter, utan snarare kamp mot kulturmarxism, globalism, och så förstås den ”evige” som du hittat inte bara i Ukraina, utan också i Ryssland och i väst. Praktiskt.
Sedan säger ditt inlägg från 18/3 om Ukrainas sammanbrott givetvis lite om vilka källor du litar på och din analysförmåga. Likaså är ditt påstående att ”Zelenskyj är en fegis” en ögonöppnare om hur du bedömer människor.
———
*)
Citat:
Ursprungligen postat av
OlleLiss
Det är just det konflikten i Ukraina handlar om. Det är en maktkamp mellan de västliga amerikanska judarna som vill öka sitt inflytande i regionen och sprida "västliga ideal" och de mer traditionella ryska judarna som vill se till sina intressen när det gäller gas och olja. Det är ingen slump att Putin blivit vilseledd och judarna i Ryssland kampanjat hårt för att få till detta krig.
…