2022-09-16, 10:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/n0rcud
Spännande, Mysan inväntar en journalist
Hoppas hon får skriva all text själv utan att personen från tidningen ändrar nåt. 😁
Så det var därför det plötsligt skulle putsas fönster...
Citera
2022-09-16, 10:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/n0rcud
Spännande, Mysan inväntar en journalist
Hoppas att tofflorna kommer med i reportaget 🥹🫣
Citera
2022-09-16, 10:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hoppas att tofflorna kommer med i reportaget 🥹🫣
Hoppas hon har passande skor (i storlek) till "journalisten" för man får inte gå in med vanliga skor. Hon måste ju självklart byta själv också. Hoppas hundarna kommer med i text och på bild, med namnet på uppfödaren. 🙄
Citera
2022-09-16, 10:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hoppas hon har passande skor (i storlek) till "journalisten" för man får inte gå in med vanliga skor. Hon måste ju självklart byta själv också. Hoppas hundarna kommer med i text och på bild, med namnet på uppfödaren. 🙄
Ja, kära nån. Hon får väl betala för detta? Eller finns det någon Täby-tidning som man får annonsera gratis?
Citera
2022-09-16, 10:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ja, kära nån. Hon får väl betala för detta? Eller finns det någon Täby-tidning som man får annonsera gratis?
Vore märkligt om hon skulle få betalt. Jag har varit med i reportage, text och bild, flera gånger. Aldrig en krona som betalning trots att det varit större tidningar. En bild har använts många gånger och då har det stått Arkivbild under.
Men My betalar säkert bara hon får visa upp sig. Och bjuder på lunch på Pont. Representation, konto 6071?
#pinocchio #mediakåt #meghanmarkle
Citera
2022-09-16, 11:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vore märkligt om hon skulle få betalt. Jag har varit med i reportage, text och bild, flera gånger. Aldrig en krona som betalning trots att det varit större tidningar. En bild har använts många gånger och då har det stått Arkivbild under.
Men My betalar säkert bara hon får visa upp sig. Och bjuder på lunch på Pont. Representation, konto 6071?
#pinocchio #mediakåt #meghanmarkle
Detta blir nog ingen billig utgift för företaget. För betala får hon göra. Kom på att jag frågade frisören varför hon inte annonserar längre. Hon har en liten annons i områdes-tidningen. Det var så dyrt så det gick inte sa hon. Ett reportage kostar nog 50.000kr för My. Minst.
Citera
2022-09-16, 13:37
Medlem
Alltså hur länge har egentligen sagt att snart snart tar jag emot nya klinkers?
Citera
2022-09-16, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Alltså hur länge har egentligen sagt att snart snart tar jag emot nya klinkers?
Sen studion öppnade. Ingen har kommit. Nån som känner igen journalisten? https://postimg.cc/0MZVK2YP
Citera
2022-09-16, 16:39
Medlem
Citat:
Sen studion öppnade. Ingen har kommit. Nån som känner igen journalisten? https://postimg.cc/0MZVK2YP

Åh åh kan vi betta på den här?
#bettson

Jag tippar på en halvsida i lokaltidningen, efter mycket tjat. (kanske mail från pr-avdelningen och en i teamet)

Kan också va lokaltidning i Åre som gått på luftslottet träningshelg (så länge det inte snöar som förra året såklart) och/eller stundande bröllop.

(både journalist och fotograf, då kan vi nog utesluta massmedia)
Senast redigerad av Ixin 2022-09-16 kl. 17:20.
Citera
2022-09-16, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Åh åh kan vi betta på den här?
#bettson

Jag tippar på en halvsida i lokaltidningen, efter mycket tjat. (kanske mail från pr-avdelningen och en i teamet)

Kan också va lokaltidning i Åre som gått på luftslottet träningshelg (så länge det inte snöar som förra året såklart) och/eller stundande bröllop.

(både journalist och fotograf, då kan vi nog utesluta massmedia)

Verkar vara ÖP om man kollar på micken.
Dvs Östersunds Posten.
Citera
2022-09-16, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Dvs Östersunds Posten.

Bra spottat!

Då ligger mina bets på alternativ nummer två..
Citera
2022-09-16, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Dvs Östersunds Posten.
Jag tror det står GP?? Göteborgs Posten 🥹😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto