Citat:
Ursprungligen postat av
GengusKhan
Detta lät ju mer som en smith maskin, och då är ju knappast ta av eller lägga på vikt ett stort problem. Hade det varit på bänken eller i squatracken så köper jag det helt.
OnT: Givetvis låter man personen hoppa i mellan, speciellt om du kör en maskin. Att inte göra det är inte bara omoget, utan tyder på att du inte gymmat länge nog för att få den ömsesidiga respekt man har för sina medtränare.
En dryg snorvalp med lurar som inte vill dela maskinen, folk har ju fått stryk för bra mycket mindre än det.
Jag vet inte när, vad och hur det gällde, men ja, detta är min generella inställning, jag går till gymmet för att bli stark, inte jiddra, skaffa kompisar eller behöva rubba min gymplan för att någon inte har tålamod i 5 min.
När detta händer tar jag givetvis ur lurarna, tilltalar vederbörande ordentligt och med respekt i tonen, och jag lämnar i regel övningen i ett bättre skick än jag fann då jag hänger tillbaka vikter, torkar av osv över mig, men jag vill för det mesta köra själv då jag har en tid att passa.
Alla vill inte hänga på gymmet i 2 1/2 h och spela skön, jag har andra saker att göra, trots min målmedvetna plan så kan jag ändå vara vänlig, bjuda på ett leende, eller pusha och hjälpa till att ”passa” medans jag återhämtar mig emellan övningar. .
Jag är i regel extremt effektiv och vet precis vad, hur och när jag ska göra saker, jag vill in och ut på gymmet och jag väljer att göra det med hörlurar i då jag vill ha riktigt tung musik som knullar skallen då upplever att det kan ge den där extra procenten.
Lycka till med din träning!