2022-09-09, 23:27
Bannlyst
Hon är riktigt snygg

Att hon är så proper gör henne bara sexigare
Citera
2022-09-10, 09:18
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Hon är riktigt snygg

Att hon är så proper gör henne bara sexigare

Verkligen!
Så sexig...
Citera
2022-09-10, 09:36
Medlem
Giant Squids avatar
Hon ser lite ut som den där rumänskan som Paolo femtonminuters dejtade.
Det är nog hennes sista val det här, sen flyttar Adaktussonfalangen fram sina positioner.
Citera
2022-09-10, 23:36
Medlem
picapicans avatar
Såg KD's valfilm på Ebba Buschs Instagram. Helvete, vad sladdrig hon är i hullet, hela röven dallrar som en brylépudding.
Citera
2022-09-15, 11:12
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolboll32
Nu när Moa (från Della Q) bekräftat att Markoolio regelbundet bankat på Ebba så undrar man ju givetvis vart mer hon varit? Har vi mer skvaller kring detta?

Ursäkta Duon:
Citat:
Duon har tidigare varit med och startat ett rykte om att Markoolio och Ebba Busch har haft en romans.
https://www.expressen.se/noje/duon-slar-tillbaka-efter-markoolios-ilskna-ord-/
Citera
2022-09-15, 23:57
Medlem
Det är nog ärligt talat inte många män som klarar av att leva med en så dominant kvinna som ebba!

Skulle förvåna mig mycket om hon klarar av att hålla ihop med en man en speciellt långt period i sitt liv igen.

Tror mer att hon blir en sådan som Petra mede som bara pippar runt och skämmer ut sig
Citera
2022-09-16, 00:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelbolag
Det är nog ärligt talat inte många män som klarar av att leva med en så dominant kvinna som ebba!

Skulle förvåna mig mycket om hon klarar av att hålla ihop med en man en speciellt långt period i sitt liv igen.

Tror mer att hon blir en sådan som Petra mede som bara pippar runt och skämmer ut sig
Bara för att hon är " dominant kvinna" i arbetet betyder det inte att hon inte kan vara en lydig slyna i hemmet
Citera
2022-09-16, 00:01
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:

Vad menar du med dominant kvinna? Är du en sådan som inte klarar av att vara tillsammans med framgångrika kvinnor med makt?
Citera
2022-09-16, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Bara för att hon är " dominant kvinna" i arbetet betyder det inte att hon inte kan vara en lydig slyna i hemmet

Fast hon har ju sagt i intervjuer att hon försöker ringa sista telefonsamtalet innan hon går till familjen, att när de lagar mat att hon inte försöker bossa med sin partner etc

Det verkar ju finnas en del riktigt vidriga drag i hennes personlighet eftersom de nu gjorde slut och hon haft problem att hitta något seriöst på flera år.
Citera
2022-09-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Vad menar du med dominant kvinna? Är du en sådan som inte klarar av att vara tillsammans med framgångrika kvinnor med makt?

Jag är en sådan som inte klarar av narcissistiska kvinnor och män som tror att deras sätt att tycka, tänka och leva skulle vara den korrekta.

Som ebba busch själv sagt i intervjuer att hon försöker att inte vissa när hennes man och hon lagar mat tillsammans, försöker ringa sista telefonsamtalet innan man går in till familjen etc

Hon klarar inte av det för hon vill sätta sin karriär över allt annat

Jag föredrar mer familjevänliga människor samt människor som är mer diplomatiska mot andra
Citera
2022-09-16, 00:14
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Ursäkta Duon:

https://www.expressen.se/noje/duon-slar-tillbaka-efter-markoolios-ilskna-ord-/

Är det bekräftat att Markoolio dunkat på Busken? Ingen rök utan eld.
Citera
2022-09-16, 00:15
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Jag är en sådan som inte klarar av narcissistiska kvinnor och män som tror att deras sätt att tycka, tänka och leva skulle vara den korrekta.

Som ebba busch själv sagt i intervjuer att hon försöker att inte vissa när hennes man och hon lagar mat tillsammans, försöker ringa sista telefonsamtalet innan man går in till familjen etc

Hon klarar inte av det för hon vill sätta sin karriär över allt annat

Jag föredrar mer familjevänliga människor samt människor som är mer diplomatiska mot andra
Inte dra in familjen, och avsluta arbetet innan du kommer hem, menar du?

Hata på du. Det är uppenbart att du är misogyn, och inte ser det positiva med framgångsrika och starka kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in