2022-09-15, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hon kommer primärt bli ihågkommen som partiledaren som stod emot mörka krafter.

Hon kommer nog mer bli ihågkommen som ett fruntimmer som spred hat. Det kallas dubbelmoral. Lite roligt att hon stod och gnällde över hatet mot henne. Kasta inte sten i glashus som de säger. Karma is a bitch
Citera
2022-09-15, 23:46
Medlem
Ja, tänk vad svårt det måste vara att hitta någon bättre.
Citera
2022-09-15, 23:47
Medlem
Erik Östs avatar
När hon väl får ett toppjobb inom whatever kommer iaf jag hålla korpgluggarna öppna på om det finns Bilderbergare i den ledningen också som draftat henne.

Ni som har lite innanför pannbenet förstod nog vad jag skrev nu,då är jag nöjd.😉
Senast redigerad av Erik Öst 2022-09-15 kl. 23:51.
Citera
2022-09-15, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boktrollet
Känns nästan lite som att hon kom lindrigt undan efter allt elände hon ställt till med, lite som att hon smiter ut bakvägen. Fallskärm och tidigt pension är väll vad som väntar henne härnäst.

För oss andra väntar år av dystra tider till följ av politiken som förts av naiva idioter som henne

Tyvärr funkar det så. Titta bara på psykopaten reinfeldt. Kräket bakom massinvandringen för att kollapsa välfärden. VD i femtioelva styrelser, typ 3 slott och Säpovakter som torkar honom i röven om han är lite trött medan vi vanligt folk får känna på verkligheten han utsatte oss för.
Senast redigerad av Doosing 2022-09-15 kl. 23:56.
Citera
2022-09-15, 23:51
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Hon kommer nog mer bli ihågkommen som ett fruntimmer som spred hat. Det kallas dubbelmoral. Lite roligt att hon stod och gnällde över hatet mot henne. Kasta inte sten i glashus som de säger. Karma is a bitch
Har du något exempel på ett hatfyllt Lööf-citat så vi vet vad du åsyftar? Gärna ett videoklipp från en respektabel källa, så det går att verifiera din utfästelse om Annie Lööf som en spridare av hat.
Citera
2022-09-15, 23:53
Medlem
vodericks avatar
Säker källa:
Hennes livvakter från Säpo orkade inte med hennes gnäll hela tiden om SD och M.
Så hon var dvs tvungen att sluta som partiledare för C.

Nu vet ni det...
Citera
2022-09-15, 23:54
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Har du något exempel på ett hatfyllt Lööf-citat så vi vet vad du åsyftar? Gärna ett videoklipp från en respektabel källa, så det går att verifiera din utfästelse om Annie Lööf som en spridare av hat.

"huj utjtyckej du dej" t.ex när han (Jimmie)hade rätt hela vägen ända in i mål med facit i hand! 😄

Är inte hemma vid datorn för att kunna länka , bara mobilen,men de flesta som är intresserade av "riktig" politik har nog sett den "debatten" (debaklet) och vet nog vad jag menar, då är jag nöjd.
Senast redigerad av Erik Öst 2022-09-16 kl. 00:02.
Citera
2022-09-15, 23:56
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Vad sägs om att googla?

Den källa du söker kallas ibland för MSM. Hon är tillsammans med Anders Lindberg AB/(S), en av sveriges mästerhatare och lögnare.

Förhoppningsvis så tar högerextremisten Martin Åhdal över (nuvarande ekonomisk-politisk talesperson för Centerpartiet).
Senast redigerad av BIB3l 2022-09-15 kl. 23:58.
Citera
2022-09-15, 23:58
Medlem
Inkommers avatar
Jag vet vem som tar över.

Citera
2022-09-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Jimmie tackade ju henne till och med.
Hans värsta mobbare sen 2010 i riksdagen.

Jo men det är ju tack vare Annie som Jimmie nu sitter i en drömposition. Jag hade då också tackat Annie

Jag tänkte på vanligt folk som fått lida pga henne, de borde ju bara skitförbannade
Citera
2022-09-16, 00:02
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noone1
Annie säger att hon utsatts för hot.

Har inte Annie sagt att SD är ett säkerhetshot mot hela Sverige?

Om jag minns rätt var det alldeles efter att personer i C indirekt ifrågasatt Annie i svar på medias fråga vad partiet gjort för fel - till och med Annies bästis Federley - som Annie gick ut med att hon var mordhotad. Tänker hon kan ha insett att stödet saknades men i desperation sökte med ett sista trick för att rädda upp situationen med sympatier.

Kanske som en influenser skulle gjort, men hon var inte ens nån särskilt bra influenser.
Citera
2022-09-16, 00:05
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
"huj utjtyckej du dej"! 😄
Du måste gilla henne, med ditt tafatta försök att imitera henne.

Men det är väl inget hat i det hon sade?

Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Vad sägs om att googla?

Den källa du söker kallas ibland för MSM. Hon är tillsammans med Anders Lindberg AB/(S), en av sveriges mästerhatare och lögnare.

Förhoppningsvis så tar högerextremisten Martin Åhdal över (nuvarande ekonomisk-politisk talesperson för Centerpartiet).
Vad ska jag googla på? "Annie Lööf hatar" eller liknande? Träffarna blir bara Lööf-belackares bloggar och definitivt inga videoklipp.

Du kan väl ge mig några länkar, du som kan hitta bättre än mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in