2022-09-15, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Har Centerpartisterna mordhotat Jimmie menar du? Det har jag svårt att tro fram med bevis isåfall . Att Annie blivit mordhotad finns det bevis för .
Ta fram bevis att sverigedemokrater mordhotat Lööf. Annars håll käften.
Citera
2022-09-15, 19:18
Medlem
Imnshos avatar
Skönt att bli av med häxan. Men vad ska nu hända med Centern? Det är redan knökfullt med metrosexuella vänsterliberala partier.

Kanske lika bra att dom lägger ner. Det finns inte tillräckligt med deras kärnväljare pedofiler, zoofiler, nekrofiler och snuskiga hästtränare för att komma över 4%-spärren. Och på landsbygden har dom ju lämnat walkover.
Citera
2022-09-15, 19:19
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Annie Lööf gnäller över hat mot henne men det finns ju ingen partiledare, förutom MP-språkrören, som sått ut så mycket hat omkring sig.
Hon var målet för NMR-galningen under Almedalsveckan.
Citera
Medlem
NoTruces avatar
Äntligen. Inte en dag för tidigt. Få svenska politiker har varit så motbjudande politiskt och haft sådan gummirygg som Annie Lööf. Redo att sälja ut sig och sitt parti för lite makt.

Inte för att jag bryr mig om C, men deras nästa partiledare bör vara någon som tar tillbaka partiet till gräsrötterna och en hyfsat stadig borgerlig grund.
Citera
Medlem
Pruttmuffs avatar
Jag gillar inte Annies politik, men tycker att folks hat mot henne är lite hårt.
Citera
2022-09-15, 19:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Har Centerpartisterna mordhotat Jimmie menar du? Det har jag svårt att tro fram med bevis isåfall . Att Annie blivit mordhotad finns det bevis för .

Det är väl inte partiet SD eller representanter för partiet som i organiserad form mordhotat Annie Lööf?
Citera
Medlem
Soterns avatar
Citat:

Är det Sverigedemokrater som mordhotat henne då?
Citera
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Ta fram bevis att sverigedemokrater mordhotat Lööf. Annars håll käften.

Killen som mördade en kvinna i Visby var nazist och SD-sympatisör . Fd medlem i NMR hans mål var att mörda Annie Lööf .
Citera
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
En förnuftig centerpartist.

Han säger bara som det är. "En del riksdagsledamöter (i C) har återvänt till sina ställen där de jobbar med barn". "Några ledande med Federley och Källström har lämnat". Vad trevligt.
Citera
2022-09-15, 19:21
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Hon var målet för NMR-galningen under Almedalsveckan.

Vilket får henne, MP och statsministern i sitt avskedstal peka ut SD som ansvariga för det.
Citera
Avstängd
PrippsFats avatar
Citat:
Helena Lundgren (C) oppositionsråd i Vindeln är glad att Annie Lööf avgick. Hon menar att Centerpartiet nu måste göra ett stort omtag och börja prata med SD.
– Det är bara spillror kvar av centern i glesbygden efter katastrofvalet säger hon.

Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Här har vi en vettig centerpartist!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/helena-lundgren-c-glad-over-annie-loofs-avgang-vill-att-centerpartiet-borjar-prata-med-sd

Så kan det nog bli till nästa val. Tror inte den gamla ådran utav C:ister gillar att Sverige blir en muslimsk lydstat.
Citera
Medlem
Citat:
Har Centerpartisterna mordhotat Jimmie menar du? Det har jag svårt att tro fram och med bevis isåfall . Att Annie blivit mordhotad finns det bevis för .

Mordhotad av en psykopat utan också koppling till SD.

Menar du att det är valbart att välja parti att snacka skit om bara för man blir mordhotad?
Hon har ju hållt på i x år nu!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in