2022-09-15, 03:50
Medlem
En spekulation, med tanke på brottsrubriceringen..

Man kan ju inte gå in 2 personer i bredd igenom en balkongdörr, så de bör ha kommit in 1 och 1.

Om N*ah har gått till attack ganska direkt död1 klev genom dörren, så kan död2 fått panik och försökt ta sig ut igen, varpå N*ah hugger död2 i ryggen?

Antar att nödvärn fallerar om man sätter en kniv i ryggen på den som bryter sig in?

(*=O)
Citera
2022-09-15, 05:03
Medlem
sebnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
hade precis slagit upp dörren

Nej det hade dem inte. Dörren var fortfarande intakt och låst, därför idioten dömdes.

Citat:
Ursprungligen postat av Rudan88
så de bör ha kommit in 1 och 1

Precis, då kunde han använt milt våld istället för kniv, mot angriparna direkt i dörröppningen, eller rentav bara belamrat altandörren /altanen med möbler o skit när han hörde oljudet från när de försökte ta sig upp.
Citera
2022-09-15, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebnie
Nej det hade dem inte. Dörren var fortfarande intakt och låst, därför idioten dömdes.

Precis, då kunde han använt milt våld istället för kniv, mot angriparna direkt i dörröppningen, eller rentav bara belamrat altandörren /altanen med möbler o skit när han hörde oljudet från när de försökte ta sig upp.

Horungarna är inte ens värda lika mycket som en gråsugga eller silverfisk.

Herren som sköt dem är en hjälte!!!!
Citera
2022-09-15, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmasvensson002
Hej du där. Det är jag som är den svenska flickan som bor med hans släkting/bror. Han har inget med detta å göra. Vi har familj, jobb och barn att ta hand om. Detta med våldtäkten har inte hemma i denna tråden men eftersom ni ändå drar upp det kan jag förklara att en av dom misstänkta till våldtäkten anklagade min man att ha blivit avsugen av denna tjejen vilket tjejen själv nekat till å även alla andra inblandade under rättegången. Detta var något för att försvara sig själv å lägga skit på någon annan än sig själv. Han blev inte heller dömd utan VITTNADE mot dessa personer i rättegången. Sitt inte heller å spekulera om min familj och min man. Vi har varit tillsammans i snart 3 år och gifta i 1,5. Jag vet allt som hänt och 75% av det ni säger stämmer inte. Mitt tips till er alla är att vara källkritiska och tänka innan ni skriver. Dessa 2 som mördat visste att dom var påväg till lägenheten, denna killen sålde också droger till små barn där av konflikten. En av dom hade även skottsäker väst. Så sluta spekulera innan ni vet klart och tydligt. Återigen DESSA MÄNNISKOR VISSTE ATT DOM VAR PÅVÄG TILL LÄGENHETEN DOM SOV INTE. Självförsvar är det absolut inte, vilket polisen och alla runt dom vet.

Det här är Flashback och här får vi spekulera precis hus mycket vi vill, det är ett öppet forum, om du nu inte klarar av det som skriv gå då inte in här och läs.
Citera
2022-09-15, 05:15
Medlem
https://m.facebook.com/100005323810721/

Är det här han som knivhögg?
Citera
2022-09-15, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Känns som om vi blev av med två kräk. Bra jobbat.

Vilka då tänkte du på
Citera
2022-09-15, 05:50
Medlem
Citat:
Håller med fullständigt. Bra inlägg! Det är fel att leka polis som du säger. Mycket bra skrivet!

Ni två är helt störda, dessa gärningsmän fick vad dom förtjänar och GM borde få hedersmedalj för insatsen, skräp ska städas bort från vårt samhälle så hederliga människor kan våga börja leva igen.
Citera
2022-09-15, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lulul123
Jag bor i Ulricehamn man ska ha sett henne med killarna under hela veckan. Ryktas att hon var med grabbarna och satt kvar hemma hos sander medans killarna var iväg och försökte råna Noah. Liksom varför inte hänga med och stoppa ?
Yasmina har umgåtts med dessa killar under flera års tid.

Denna Yasmina borde fängslas, det är sådan apor som ser till att våldet i samhället fortsätter att öka, inte minst bland unga.
Citera
2022-09-15, 06:01
Medlem
sebnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
skräp ska städas bort från vårt samhälle

Ja korrekt, men det ska utföras av behörig personal...
Obehöriga ska inte lägga sig i.
Citera
2022-09-15, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Du har nog fått det lite om bakfoten, de som olovligen bröt sig in i en lägenhet var blattar och svensken som försvarade sitt hem kommer förhoppningsvis gå helt fri.

Den här svensken har blod med samvete ska du veta. Och hans uppsåt var att döda dem, därför han tog till kniv.
Citera
2022-09-15, 06:34
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Precis, äntligen någon som fattar!
Han hade all världens möjlighet att ge sig av lägenheten NÄR balkongen blev beträdd och han hörde oljudet från inkräktarna som försökte klättra upp.

Då hade han och hans fru kunnat fly.
6 överlevande är bättre än 4 överlevande där stackars 2 inkräktare blev dödade.

Du är fan slut i skalet.

Enligt dig så ska man alltså hoppa från balkongen så fort nån försöker ta sig in genom sin dörr.

Det är OTROLIGT ovanligt att folk klättrar upp på fasader och in genom balkongen..

Känner du nån av de mördande eller va fan är de frågan om?
Citera
2022-09-15, 06:37
Medlem
Vad står det i brottsregistret om denne dubbelmördaren Noah?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in