2022-09-15, 02:04
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Nej det gjorde inte. Bara titta på filmerna.

Har du inte förstått att det fanns någon på andra sidan?

Som jag gissade kommer vi nu få 149 sidor till om det här. Du kan inte släppa det.

Rebecka gapade och spillde och hade sig. Och du tycker att det är satir, jag har fattat det.
Men jag håller inte med. Jag har lite högre krav.
Citera
2022-09-15, 02:05
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
Hon trollade ju vänstern och journalister och lyckades ju uppenbarligen jävligt bra. Big fucking deal. Fy fan va tid folk har slösat bort på att debattera och bemöta det. Ni slösar bort er tid, fattar ni inte det?

Lägg ner nu, jag upprepar, legg ner, du slösar bort din tid, fattar du inte det?
Citera
2022-09-15, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Lägg ner nu, jag upprepar, legg ner, du slösar bort din tid, fattar du inte det?
Jo det gör jag. Fattar du inte det?
Citera
2022-09-15, 02:10
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Rebecka gapade och spillde och hade sig. Och du tycker att det är satir, jag har fattat det.
Men jag håller inte med. Jag har lite högre krav.

Det har du inte, hon skämtade och du tyckte inte om det, och tycker samtidigt att H&T enade.

Som jag sade, 149 sidor till.

Jag kan tala om för dig att det kommer vara samma då. Dina högre krav betyder ingenting.

Hade hon kört, så här högt kan min hund hoppa skämtet skulle du tycka det var dåligt, för det var fel person som förmedlade det.

Så jag håller inte med om det du säger, och kanske kan du förstå det nu, utan att galoppera iväg mot nästa väderkvarn?
Citera
2022-09-15, 02:11
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Jo det gör jag. Fattar du inte det?

Rebecka trollade inte, hon var packad, det var därför hon gapade och höll på. Det var liksom inget planerat. Bara okontrollerad eufori.
Citera
2022-09-15, 02:17
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Det har du inte, hon skämtade och du tyckte inte om det, och tycker samtidigt att H&T enade.

Som jag sade, 149 sidor till.

Jag kan tala om för dig att det kommer vara samma då. Dina högre krav betyder ingenting.

Hade hon kört, så här högt kan min hund hoppa skämtet skulle du tycka det var dåligt, för det var fel person som förmedlade det.

Så jag håller inte med om det du säger, och kanske kan du förstå det nu, utan att galoppera iväg mot nästa väderkvarn?

Ja hon är fel person för satir. Jag kollade ett tag på hennes satirer på Riks men tröttnade snabbt.
Men här är det inte ens frågan om komedi. Hon var full och glad och visste knappt vad hon gastade om. Det kan jag inte definiera som humor.
Är det viktigt för dig att framställa henne som rolig?
Citera
2022-09-15, 02:21
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ja hon är fel person för satir. Jag kollade ett tag på hennes satirer på Riks men tröttnade snabbt.
Men här är det inte ens frågan om komedi. Hon var full och glad och visste knappt vad hon gastade om. Det kan jag inte definiera som humor.
Är det viktigt för dig att framställa henne som rolig?

Nej, det är viktigt för dig att framställa henne som orolig.

Tsk tsk, kolla på riks. Du är nazist själv.

Hon är inte nog med nazist för dig.

Kör på, vi minskar antalet sidor snart, så att jag kan säga att det bara är x sidor kvar.

Du kan göra det, 149 sidor trams är ingenting.
Citera
2022-09-15, 02:22
Medlem
Citat:
Rebecka trollade inte, hon var packad, det var därför hon gapade och höll på. Det var liksom inget planerat. Bara okontrollerad eufori.
Hon stakade sig inte en gång och uttalade orden väldigt övertydligt så att man inte skulle kunna höra fel på vad som sades. Mycket medveten och planerad trollning skulle jag säga.
Citera
2022-09-15, 02:33
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Nej, det är viktigt för dig att framställa henne som orolig.

Tsk tsk, kolla på riks. Du är nazist själv.

Hon är inte nog med nazist för dig.

Kör på, vi minskar antalet sidor snart, så att jag kan säga att det bara är x sidor kvar.

Du kan göra det, 149 sidor trams är ingenting.

Jag är bara ärlig.
Du försökte få det till att en löjlig fyllegrej skulle vara något mer sofistikerat än det är.
Du tror inte ens på det själv, varför du har andra motiv till dina inlägg.
Du är oärlig och det skiner igenom. Jag stör mig på sånt. Det får mig att tänka på telefonförsäljare och då börjar jag koka av ilska. Det är inte bra .
Citera
2022-09-15, 02:36
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Hon stakade sig inte en gång och uttalade orden väldigt övertydligt så att man inte skulle kunna höra fel på vad som sades. Mycket medveten och planerad trollning skulle jag säga.

Sluddrade skulle jag säga. Och spillde på intervjuaren gjorde hon. Kallar du det precisionsarbete så får du gå till optikern kära du.
Citera
2022-09-15, 02:44
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Jag är bara ärlig.
Du försökte få det till att en löjlig fyllegrej skulle vara något mer sofistikerat än det är.
Du tror inte ens på det själv, varför du har andra motiv till dina inlägg.
Du är oärlig och det skiner igenom. Jag stör mig på sånt. Det får mig att tänka på telefonförsäljare och då börjar jag koka av ilska. Det är inte bra .

Du är inte ärlig och försöker som en äkta förtryckande nazist stoppa ned din åsikt i halsen på andra.

Det är du som är rånazisten som inte fattar att H&T inte enade. Filmerna har inte bara en sida.

Vad du säger är bara att du tycker den sidan inte är något.

Riktigt vidrigt, och man förväntar sig i nästa steg att du dyker upp med stormtrupperna, då det kokar för dig att det finns frihetsälskare.

Kör på, bara 148 sidor kvar. Ladda ditt dödsläger, för i din slutseger ser du mig där.
Citera
2022-09-15, 02:45
Medlem
Citat:
Sluddrade skulle jag säga. Och spillde på intervjuaren gjorde hon. Kallar du det precisionsarbete så får du gå till optikern kära du.
Spillde? Hon hällde ju medvetet. Fel på ögonen? Lyssna när hon säger de beryktade orden ”Helg seger”. Strunta i resten, det är bara när hon säger det som är intressant. Hon uttalar varje stavelse extremt övertydligt. Det är inget slafs i talet där. Märker du inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in