Citat:
Att du är inavlad till den nivå att det är svårt att begripa vad du försöker få sagt i text är en sak. Egentligen inte så förvånande med tanke på vart du kommer ifrån och vart dina sympatier ligger.
Jag är inte från Afrika och absolut inte inavlad.
Jag ifrågasatte teorin om att Amoo skulle ha häktats i Danmark som inte är hans hemland, nu när jag sett att han greps och blivit häktad i Danmark så rättar jag mig själv efter det. Inget som du behöver gå upp i varv över i din WT-husvagn.
Citat:
De här brotten ska ha begåtts i Danmark under tiden han spelade för FCK, och det är också i Danmark han sitter häktad om det stämmer att det är han.
Jag har varken nämnt eller förnekat det faktum att brotten begicks i Danmark i det inlägg som du citerade. Det där med läsförståelse var nog inte din starkaste gren i skolan.
Citat:
Hur får du det till att en summa som ska ha betalats 2018/2019 egentligen är en muta för någonting som hänt 2022, i ett helt annat land, i en helt annan klubb? Eller har du bara så extremt otur när du försöker använda hjärnan?
Hammarby betalde en olaglig summa pengar till Mörk innan spelaren i fråga fyllt 18 år 2020. Amoo värvades till Bajen dagen efter att han fyllt 18. Agentvärlden är smutsig, det är absolut inte omöjligt att den summan kan ha använts som muta, han kan mycket väl ha begått sexualbrott tidigare. Hammarby som betalade den summan är ju också samma klubb som räddade sin elitlicens när AEG gick in.
Med det sagt är det du som lider av grov inavel och förmodligen några skruvar lösa i skallen om du inte ens kan få rätt på simpel fakta om vad som skett i denna övergång.