Citat:
Ursprungligen postat av
Falukorvsrullader
Normala SDare förstår att vänsterpatrasket är landsförrädare.
Du behöver inte vara orolig det finns tillräckligt med lyktstolpar så det räcker till er alla.
Du vet inte ens vad jag röstade på, men SD är rätt vänster. Du verkar vara i någon slags psykos och inte förstå att politik är mer som någon ESC, sport och varför skulle man vara landsförrädare baserat vad man röstar på?
Kanske man inte är insatt politiskt, tänk så man röstar utav vana, eller man tycker att parti X är bättre för sverige än parti Y? Du är fan trångsynt och patetisk, och om något så är nazister landsförrädare och SD är ett judevänligt parti, som hellre har judar än nazister som röstare och medlemmar.
Tar du det sedan så blodigt allvar så pekar det på att du är lågbegåvad, precis som min tanke var. Aja, helt onödig diskussion, man kan inte få någon att tänka efter lite längre än vad näsan räcker om de inte själva vill det.
Jag som SD sympatisör tycker du är omogen, och är säker på att de flesta intelligenta inom SD håller med mig. JÅ är bra men tyvärr lockar partiet sådana stolpskott som du, som hindrar partiet til att bli taget seriöst och få mer inflytande, således förstör du för SD, men det fattar du inte heller väl. Återigen, slutdiskuterat för det är en onödig diskussion som inte leder nånvart. Du får fortsätta vara omogen om du vill, ditt liv.