Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Så vad tycker du om denna svensk har 25% afrikan i sig. I vilken box bör denna person hamna i för att passa in i ditt samhälle.?
Synd att vi har såna diskussioner fortfarande
Självklart ska svenskarna överleva vilket man kommer göra eftersom vi stramat åt invandringen redan. Kriminella nätverk ska förbjudas och människor ska självklart inte ha någon straffrabatt men att man diskuterar religion, hudfärg och bakgrund gör mig ifrågasättande
Hur många i Frankrike, Tyskland, Storbritannien eller USA har dessa diskussioner ens? Finns det mindre britter i Storbritannien?
Jag blir lika förvånad när såna som dig ska försvara andra nationaliteter men det är tur att det finns såna som dig
Det som förvånar mig om SDs röstare/väljare är att man hatar deras invandrare i Sverige men 95 % av dessa väljare älskar Paris, New York och London
London har 100 % invandring och är byggt på invandring.
Hur kan man som SDare vilja skicka hem folk i Sverige och skriva att man hatar alla invandrare medan man älskar London?
Det går inte ihop men förmodligen så att man tycker om att semestra i London men hemma i sin egna vrå så vill man inte ha annat än svensk trots att alla svenskar en fredagskväll går och köper kebab/pizza och inte Gretas köttbullar
Samhället har dock blivit nu efter valet vi och dom samhälle vilket inte råder väl.