2022-09-13, 12:12
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Om det var för 2-3 månader sen så kan inte jag sitta och leta bland alla hennes kommenterar dvs ödsla timmar/dagar för att bevisa något som alla vet hur hon beter sig på sociala medier därför uppmanade jag dig att själv med ett hemligt konto följa det hon säger/gör för att göra en rättvis bedömning.

"Jag ljuuuuger så bra"

Citat:
Sedan varför ska jag ta en printscreen?

För att backa upp dina påståenden, såklart. Jag förstår att det dock inte sker naturligt hos en lögnare.

Citat:
Det är flertalet utländska män som avskyr henne så hennes kommenterar/odrägliga beteende kommer dyka upp inför dina ögon förr eller senare.

Och den dagen kommer jag direkt ge dig rätt. Tills dess kan jag bara dra slutsatsen att du ljuger.
Citera
2022-09-13, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Motsägs inte alternativ 2 av att hon isf ska kommit på att hon inte kan säga "hell seger" redan innan hon sagt ord nr 2. Så då verkar det ju väldigt konstigt att säga ord nr 2 efter att man gjort om ord nr 2 till "helg". Visst, hon var packad, så det kan ju påverka den logiska förmågan.

Det är ändå betydligt mer logiskt att insikten kommer efter ord nr 2, eftersom det är där hon vänder på orden helt. Vilket också stöds av att hon tycks säga "heelg" snarare än "hell..g". Vi landar alltså i alternativ 1.

Alternativ 4 tycker jag motsägs av att hon direkt ändrar ordföljden och inte återvänder. Man tar väl inte tillbaka ett skämt efter en tiondels sekund?

Det fetade är vi överens om. Men att det skulle vara en blinkning följer inte logiskt på något sätt.

Men är det seriöst att sparka ut någon ur partiet för att denne gjort ett uttalande som till fullo kan förklaras med "ordsnubbel på grund av för mycket alkohol i kombination med outvecklad hjärna och direktsändning"?

Du har rätt i att folk inte ska kastas ut hursomhelst, det talas om printscreens och andra olämpliga uttalanden hon gjort. Det lär komma fram.

E. Hennes minspel och teatraliska stil på Riks är också de avslöjande. Föraktfull och nedvärderande.
Senast redigerad av skoputs 2022-09-13 kl. 12:16.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Inte en höna av en fjäder.
Bara du som är korkad som försöker jämföra en faktisk felsägningen med en kvinna som medvetet drar ett nazistsämt under en valvaka för att pika mot journalister. Idiot.
Sandlådelogik. Vad annat att vänta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Varför i hela friden drar hon detta "skämt"? Hur kan hon vara så intelligensbefriad att hon använder just det skämtet med tanke på SDs inflammerade historia och att media hugger på minsta lilla som går i den riktningen?

Hon är inte vidare smart, Rebecka Fallenkvist är samma person som tillsammans med Riks körde en drönare över Strandhälls hem och filmade och sedan la ut det på Twitter. Tänk er vilket ramaskri det hade blivit om en politiker från S hade gjort detsamma mot Åkesson.
Citera
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
"Jag ljuuuuger så bra"

För att backa upp dina påståenden, såklart. Jag förstår att det dock inte sker naturligt hos en lögnare.

Och den dagen kommer jag direkt ge dig rätt. Tills dess kan jag bara dra slutsatsen att du ljuger.

Varför skulle folk ha ett intresse att ljuga om just henne? Hon är ingenting inom SD. Har knappt någon behörighet inom partiet

Vill jag ljuga så kan jag hitta på en hel del om Jessica som jag har känt ett bra tag men henne har jag ju skrivit mycket bra om trots att vi är olika i åsikter

Vad finns det för anledning att ljuga om just henne anser du?
Citera
2022-09-13, 12:15
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madnesstookthem
Eh, vad är din definition på "folk"? Ingen normalt funtad vuxen människa i modern tid gillar att göra Hitlerhälsningen vare sig i normalt tillstånd eller på fyllan.

Kanske "kontroversiellt" bland smygnazister och rasister eftersom dom vet att det inte kommer tas emot väl. Men på fyllan släpper som bekant spärrarna.
Ingen gillar att göra det. Jag menar givetvis inte att det sker ofta på fyllan. Men det sker. Om du aldrig någonsin har sett människor göra och säga korkade saker på fyllan, då har du inte träffat särskilt många personer som verkligen har varit berusade.

Så bland icke-smygnazister och icke-rasister är det inte kontroversiellt att göra hitler-hälsningen enligt dig? Jag vet inte om jag någonsin har gjort det i vuxen ålder, men jag vet att jag vid något tillfälle gjorde det som barn, bara för att provocera.
Citera
2022-09-13, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Sandlådelogik. Vad annat att vänta.

Ja, av en idiot likt du som jämför en genuin felsägning med ett medvetet nazistskämt.
Citera
2022-09-13, 12:17
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
2007 sa en högt uppsatt socialdemokrat att "Malmö är tredje rikets största stad". Mao så är alltså S nazister, alla som har samarbetat med S, dvs Mp och Vp, är nazister.
Om vi nu ska följa samma logik.

Det är en falsk analogi eftersom tredje riket var en felsägning medan helg seger refererar till hell seger.
Jag lägger inga värderingar i något av uttalandena, men rätt ska vara rätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Ja, av en idiot likt du som jämför en genuin felsägning med ett medvetet nazistskämt.
Ah, du får betalt per inlägg.
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Varför skulle folk ha ett intresse att ljuga om just henne? Hon är ingenting inom SD. Har knappt någon behörighet inom partiet

Vill jag ljuga så kan jag hitta på en hel del om Jessica som jag har känt ett bra tag men henne har jag ju skrivit mycket bra om trots att vi är olika i åsikter

Fråga inte mig, det är DU som ljuger.
Citera
Medlem
Citat:
Ah, du får betalt per inlägg.

Kommer från nazistälskaren som har dragit iväg 10 000 inlägg. Idiot.
Citera
2022-09-13, 12:18
Bannlyst
Citat:

Nog för att hon tycks vara en "functioning retard" men hade hon skrivit babbejävlar osv på sin instagram hade printscreens på detta flödat runt och det hade redan varit en superskandal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in