Citat:
Ursprungligen postat av
patajavel
Det vore kanske en idé för alla som ska skjuta varandra att åka upp till himpan och testskjuta på den här tomten.
Ingen skulle bry sig...
Jag är tyvärr inte Karl nog att döda fanskapet, men dessa men brukar man ju finna här.
Idioten bor på Himmelstalunds camping. I nån van eller stuga. Han har med all sannolikhet startat bränderna i närheten.
Snuten har säkert koll, men jag gissar att de råkar titta åt ett annat håll ifall någon har det dåliga omdömet att slå ihjäl han.
Men vad vet jag??