2022-09-12, 21:28
Medlem
Dra åt h*vete vad klumpigt sagt. Ulf Kristersson måste ha studsat ända upp i taket när det där nådde honom (ja, han har vaderna för det).
Citera
2022-09-12, 21:29
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellbilly23
Det gör jag i detta nu. Samtliga kollegor är glada över SDs framgångar. Många på fabriksgolvet är glada. Helg Seger!

Ja vänta bara tills era löner sänkts och avskaffande av a-kassan och förbjud av fackföreningar osv

Kommer ni stå där med tummen i röven utan arbete.
Citera
2022-09-12, 21:29
Medlem
Riktigt osmidigt gjort även om jag kan förstå humorn i skämtet. Tycker att det är riktigt konstigt att partierna tillåter sina medlemmar att bli berusade när dom vet att media övervakar dom som hökar under valvakan
Citera
2022-09-12, 21:30
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Det är också slående att man nu totalt skiter i damage control och uteslutning. Hade hon sagt detsamma bara ett par dagar tidigare, så hade hon uteslutits och man hade gått all in med damage control. Då stod röster på spel och hur man framstod spelade roll.

Nu har man fått sina röster och sitt stora genomslag, så nu bryr man sig inte om att hålla masken mer. Det är faktiskt ganska manipulativt.
Precis, var inne på nåt snarlikt nåt inlägg bakåt.
Ska bli intressant att se hur hur responsen ser ut framöver när det fortsätter poppa upp i jämn ström ända sen 2012 då Åkesson tog fram sopkvasten.
10 år (sic!) och status quo.

Därför tror jag det är ett spel för galleriet, för att plocka röster. Att de egentligen skiter i att det är flertal nassar i systemet och annat låghalt pack - men måste se PK ut emellanåt.
Att det faktiskt är så illa som visselblåsare påtalar om retoriken på fester och möten.
Citera
2022-09-12, 21:30
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Så du menar att uttrycket "hell seger" uppfanns av "nazister"?

Det var en ja eller nej-fråga.

Svara på det här, använder nazister sig av hell seger?

Eller använder sig nazister av hakorset?
Citera
2022-09-12, 21:31
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik

Jag gillar SD men vafan tänkte människan på? Snacka om att idiotförklara sig själv. Hon borde skämmas.
Citera
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Jag röstade SD men Rebecka är sjukt pinsam. Snygg, visst, men hon har alltid framstått som narcisistisk och dryg, en översittare. Hon bör inte glömma bort att hon är en rumän, så det kanske handlar om mindervärdeskomplex. Hon verkar vara en vanlig slampa när man hör henne prata på vanliga poddar, varit otrogen osv pratar hon om. Hon verkar vilja ge sken av en stark kvinna, men innerst inne är hon svag och vilsen.
Sanna mina ord, inom ett par år hon vänt åsikter och kommer "prata ut". Hon är direkt farlig för SD.

Om ett par år kommer hon inte vara den unga snygga tjejen längre så en identitetskris är att vänta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Genom att säga någon med koppling till nazismen på skoj eller?
Hon har inte sagt något med koppling tilm nazism.

Du gör den medvetna misstolkningen.

Varken helg eller seger är förknippat med nazism.

Det är bara vänsterextrema som låtsas att det är det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Mer än 620 patetiska inlägg om en skitsak. Det måste finnas mer viktiga saker att bry sig om.
Jag har kollat på klippet och det är ju helt klart att en överförfriskad Rebecka vill säga segerhelg men men är så full att hon börjar säga helg innan hon ändrar sig. Hon är bara glad och full. Man måste vara bra paranoid och se nazister bakom varje buske för att få detta till att hon vill säga "sieg heil".

En skitsak som träckspressen grävt upp. Man är väl sura på SD:s framgångar.
Citera
2022-09-12, 21:33
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelstall
Svara på det här, använder nazister sig av hell seger?

Eller använder sig nazister av hakorset?
Svara på min fråga först, fjanta dig inte med motfrågor som löjlig taktik när du blivit överbevisad.
Citera
2022-09-12, 21:34
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandeion
Hon har inte sagt något med koppling tilm nazism.

Du gör den medvetna misstolkningen.

Varken helg eller seger är förknippat med nazism.

Det är bara vänsterextrema som låtsas att det är det.

Men om hon sa det för att provocera vänstern så var det väl det hon menade?
Citera
2022-09-12, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dekadentasven
Dra åt h*vete vad klumpigt sagt. Ulf Kristersson måste ha studsat ända upp i taket när det där nådde honom (ja, han har vaderna för det).
Vad är det du inte fattar? Vadå klumpigt, va ju planerat och med mening. Trögo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in