Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-12, 20:05
  #505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Lyssna på hela klippet som jag gjort.
Sedan kan Expressen och SVT försöka insinuera HELL SEGER hur mycket de vill. Deras drev orsakar bara förakt mot media.
Utom för mobbgänget som hakar på.
Tänk att ni är så lätta att få med i ett så uppenbart drev.
Vilka små människor ni är.
Varför inte kritisera något som är värt att kritisera?

Men SD är ett rasistiskt parti som ser ner på invandrare som "stenkastande kamelknullare". Och att då häva ur sig en S**g H**l-hälsning är inte så bra.

Det enda som fattades var att hon slog ena klacken i golvet när hon gjorde det. Det var liksom inget skämt. De sitter säkert och heilar hela dagarna på RIKS.
Citera
2022-09-12, 20:06
  #506
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Inbillar du dig att vi inte sett klippet med fyllkajan som gör bort sig både verbalt och rent estetiskt.

Hon är dubbelt pinsam.
Jag kan hålla med dig om att det var pinsamt.

Min poäng i mitt tidigare inlägg är att ingen äger ett ord, som "hell", men att sätta det ihop med just seger var rätt cringe.
Citera
2022-09-12, 20:06
  #507
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Men jävligt het
Hon ser bra ut
Citera
2022-09-12, 20:07
  #508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
De som sitter här och låtsas oförstående och försöker få det till ”helg” seger är nog de patetiskt lägst stående idioterna man kan omge sig med debattmässigt.

Så sant som det var sagt.
Citera
2022-09-12, 20:07
  #509
Avstängd
drrtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarungen
Men SD är ett rasistiskt parti som ser ner på invandrare som "stenkastande kamelknullare". Och att då häva ur sig en S**g H**l-hälsning är inte så bra.

Det enda som fattades var att hon slog ena klacken i golvet när hon gjorde det. Det var liksom inget skämt. De sitter säkert och heilar hela dagarna på RIKS.

Men invandrare är just stenkastande kusinknullare.

Hell seger!
Citera
2022-09-12, 20:08
  #510
Medlem
Hejhejvidicas avatar
Det är osvenskt att jobba 24/7 i 1 år och fira det i goda vänners lag väl i mål.
J-a töntar i tråden-väx upp.
Citera
2022-09-12, 20:10
  #511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag trodde att ordet "hell" var från latin eller romerska riket, en försvenskning av "hail" på engelska.
Typ "Hell Caesar/Hail Caesar", vilket förmodligen var "Ave Caesar" på originalspråket latin.

Men nu är det alltså nazistiskt? Ok...

Hell seger, ett utrop för att utlysa en nazistisk seger, var länge det främsta stridsropet för NMR.

Hur känns det att ha röstat på ett rasistiskt parti?
Citera
2022-09-12, 20:10
  #512
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kall-Kyl
Enligt henne själv var hon full och borde nog inte givit intervjuer...
hon e rökt, hennes sämsta förklaring spelar 0 roll. Hon är en fallen kvist. Kommer inte kunna va med om trädet ska växa och bli stort. Annars har vi nått Peak SD.
Citera
2022-09-12, 20:14
  #513
Avstängd
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Liberalerna kommer tappa all sin trovärdighet om de byter sida igen. Ingen kommer bry sig om detta... förutom svenska folket som får sina fördomar besannade. Klart att en SD politiker står drar nazistskämt på SDs valvaka.
Håller med om att Liberalerna (Folkpartiet) inte har någon trovärdighet och kommer hoppa hit eller dit i en regeringsbildning.

Men hur kopplar du ihop det med vad en SD-politiker sagt?
Citera
2022-09-12, 20:15
  #514
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag kan hålla med dig om att det var pinsamt.

Min poäng i mitt tidigare inlägg är att ingen äger ett ord, som "hell", men att sätta det ihop med just seger var rätt cringe.
Det är helt korkat och jag tror det var en groda som bott i munnen och boat till sig.

Finns inte nån (normal) som säger helg seger (med uppehåll mellan orden) och att kodord används är vida känt.
Att det är skit bakom kulisserna är lika uppenbart.

Har funderat på om det var segeruset (förutom alkoholruset.. ) som gjorde henne mer gränslös.

Det var ingen bra uppmärksamhet hon skapade, hela hennes beteende var en katastrof att visa upp i valvakans lokaler.
Till och med reportern ser ut som om han ångrat att ha stoppat fram micken.
Citera
2022-09-12, 20:16
  #515
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Vänstern kommer kalla SD nazister alldeles oavsett om någon säger "helg seger" eller ej. Därför kan de lika gärna skämta om det.
Det var fest och hon hade druckit lite, släpp det nu. Är folk så mesiga att de skiter ner sig över ett oskyldigt skämt så är det här landet sannerligen förlorat oavsett.
Ja muppvanstern som kanske ar 15-20% kommer aldrig sluta kalla Sd for nazister. Men de man vill vinna over ar inte dem. Det vanliga arbetare fran S, angsliga mammor fran centerpartier och vettiga men korrekta moderater och liberaler fran storstaden.
Citera
2022-09-12, 20:16
  #516
Medlem
jugbandbluess avatar
vem fan är rebecka fallenkvist? sitter hon i partistyrelsen? annan högt uppsatt position inom partiet? inte? ok. då var det inte så farligt att denna jänta kastade om orden med 2.0 promille i blodet. det tenderar onyktra personer att göra nämligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback