2022-09-12, 18:20
Medlem
Akacia2050s avatar
Det anspelar på att bli tolkad nazitiskt - så blir det tolkat nazistiskt.
Citera
2022-09-12, 18:21
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Fylla eller inte, otroligt jävla stolpskott. Hennes omogenhet gör det otroligt "cringe" att se på Riks youtube-kanal också.
Citera
2022-09-12, 18:22
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Family Guy Representerar inget parti. Om jag skulle representerar ett parti kan man inte skämta om allt. Inte raketforskning att fatta det

Varför kan man inte skämta om allt som politiker? Är inte politiker vanliga människor också?
Citera
2022-09-12, 18:23
Medlem
hyssasess avatar
Att vara aspackad på valvakan känns ju inte så smart...

Att vara Sd:are och skämta om Nazism känns ju inte så smart...

Nej jag har svårt att se henne som en framtida riskdagskandidat
Citera
2022-09-12, 18:23
Avslutad
Hon säger helg seger inte sieg heil. Helvete vad ni alla är efterblivna, jag tappar fan hoppet på männskligheten. Ni övertänker allting och får det att låta som någon sagt något dom inte sagt.
Citera
2022-09-12, 18:25
Medlem
Gillar henne. Men är hon babbe?!
Citera
2022-09-12, 18:27
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dregzy
Hon säger helg seger inte sieg heil. Helvete vad ni alla är efterblivna, jag tappar fan hoppet på männskligheten. Ni övertänker allting och får det att låta som någon sagt något dom inte sagt.

jamen vafan, det är ju tydligt att hon skämtar om hell seger. Det fattar vem som helst. Inte så bra då SD rötter inte är de finaste.. Nä jag tror inte Jimmie är så stolt över detta
Citera
2022-09-12, 18:27
Medlem
Suck.

Varför ska det alltid hittas nötter. Ja, det är uppenbarligen ett skämt. Men det är så ooooooooootroligt korkat!
Citera
2022-09-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Ännu ett inlägg helt utan verklighetsförankring och man tillåter det vara kvar typiskt. Sedan när blev ord kombinationen seger helg nazism? Sist jag kollade var det på en söndag och dom gjorde succé i valet. Varför tar man inte upp att S körde med rött tema så som hakkorset på nazi Tysklands flagga och drar lika hjärndöda paralleller där?

Seger helg är liksom inte riktigt samma sak som hell..g... Seger. Men du kan ju alltid googla om du verkligen undrar.
Citera
2022-09-12, 18:29
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dregzy

Expressen:
Citat:
Rebecka Fallenkvist skriver i en kommentar till Expressen att hon sa ”helg seger” i ett försök att spela på ”medias sedvanliga övertolkningar”.

”Så här i efterhand inser jag att det var onödigt”, skriver hon.
Citera
2022-09-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvenzzonz
Har alltid fått dåliga vibbar av Rebecka. Jag själv röstar på Sverigedemokraterna men hennes sätt att formulera sig på är faktiskt ruggigt dåligt. Hon ska alltid vara så grov och alltid tro sig vara bättre än andra. Sen att hon gör detta förvånar mig inte. Det är skamligt, lär dig att kontrollera och hantera alkoholen.

Ja, hon borde lära sig att inte uttrycka sig som de gör bakom lykta dörrar när kameran är på!

Folk får ju inte tro att vi är vad vi är...
Citera
2022-09-12, 18:30
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZebraTigerZebra
Ja men det här handlar om regeringsbildning och svensk politik så då ska man inte sitta i tv och skoja och höra hitlerhälsningar....förstår du inte att resten av världen kollar på? Vad tror du deras intryck blir?

ehhhh.. felciterat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in