2022-09-12, 16:56
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Vem fan säger helg seger.
Kasta ut henne skökan.

Någon med lite humor? Strunta i vad vänsterpacket säger.
Citera
2022-09-12, 16:57
Medlem
Min fru säger att det finns helg-skinka. Inte bara julskinka. SD har som vanligt rätt.
Citera
2022-09-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Nu har SVT kopplats in också.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sd-profilen-i-natt-hel-g-seger

De måste väl ta varje chans att göra nasse-kopplingar.

För nu vet ju att nazisterna fått makten.

Men liksom, KOLLA KLIPPET FÖR FAN. Det måste en vänsterpartistisk hjärna för att tolka detta som nåt slags sieg heil.

Rebecca har mitt 100% stöd. Fan vad skön och god hon är. Hon verkar riktigt glad i klippet (och uppenbart berusad). Inte konstigt vänstern vill smeta ner henne, ta ifrån henne allt hon kämpat för. Fan hon är bäst alltså. Vänstern och sina vänsterlakejmedier kan inget annat än att hata högern, det är allt deras ideologi går ut på.

SVT har fångat henne på bild när hon gör hitlerhälsning!
Självklart illustrerar den bilden artikeln...
Sevärt!

Fast Karolina Skoglund har fascistisk fantasi.
Tycker inte alls att det låter som att hon säger HELL bara HELG
Senast redigerad av ehehhas 2022-09-12 kl. 17:05.
Citera
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Någon med lite humor? Strunta i vad vänsterpacket säger.
Tyckte du att det var roligt?
Sånt kan man behålla för sig själv om man är i hennes position. Är så trött på onödiga uttalanden. Det ger bara vänstern mer vatten på sina kvarnar.
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
In Vino Veritas

Otroligt obegåvat!
Hela partiet har enorma trovärdighetsproblem men de rasistiska och nazistiska kopplingarna.

I detta läge kommer Rebecka på att hon ska säga nåt som påminner om Sieg Heil samtidigt som hon är berusad.
Visst fan är det så, finns väl ingen som köper de sedvanliga överslätanden som kommer som en bisvärm.

Noll trovärdighet ang SDs nolltorans. Hon snarare befäster att de har stora problem med nazism som ständigt rullar fram.

.
Citera
2022-09-12, 16:59
Medlem
VespulaGermanicas avatar
”Helg seger i ett försök att spela på medias sedvanliga övertolkningar” - låter som en efterhandskonstruktion. Låter orimligt.

Svårt att tolka på annat sätt än att hon i överförfriskat tillstånd omdömeslöst råkat säga vad hon tänkte och snabbt kom på sig själv, och ändrade sig. Min tolkning dock.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Äsch, det är klart att det var ett fylleskämt på högstadienivå, vilket väl ungefär var den nivån hon hade krökat sig fram till när intervjun skedde. Tramsig och korkat? Visst, men knappast värre än så och glömt om si sådär några timmar. Skulle SD däremot få för sig att befordra henne på samma sätt som S gjort med exempelvis Strandhäll så kanske vi kan börja diskutera lämpligheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ittepa
Klart som fan hon menade det nazistiskt. Hon ville skicka en tydlig hälsning till sina partikamrater att hon är en del av flocken.
Ingen aning.
Det är väldigt sorgligt att man fått sådana problem i Sverige att det blir så här! 😡
"Man" har drivit på för att polarisera extremt och med en extrem politik fått stora nytillkomna samhällsproblem som är allvarliga och det är nu maffia etablerad.
En extrem situation i ett land gör naturligtvis att folket vill ta till extrema åtgärder....
Men det visste naturligtvis de som Lobbat för just det här.
Det är ingenting annat än en Hämnd på Sverige man gjort.
Men varför ska oskyldiga lida för det?
Citera
2022-09-12, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik
Många i SD-toppen är nazister. Det vet vi sedan gammalt. Fd Riksdagens talman Björn Söders uttalande om Samer och Judar t.ex. Det är så här nazister pratar. Vi måste stoppa det här nu annars har vi utrotningsläger i Sverige om några år.
Citera
2022-09-12, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Skulle inte en person av rumänsk ursprung vara kapabel att uttrycka sig i nazitermer eller vad försöker DIN högerhjärna bortförklara?

Hon har totalt gjort bort sig. Thats it.

Och du reagerar på sedvanligt infantilt sätt precis som jag skrev.
En massa bs och bortförklaringar.

✔️Tack för att du bekräftar det förutsägbara mönstret 👍

Bortförklarar inget, ser en överförfriskad vacker ung kvinna som firar något stort och häver ut sig några olämpliga ord. I proportion till hur vänstern misshandlat det här landet i 8 år tycker jag Rebeckas beteende är förhållandevis oskyldigt. Ni hysteriska vänsterkvinnor vill bara hitta något att ondgöra er över, likt priviligerade kaffelatte-sipprande kärringar på Espresso House som förfasar sig över högerns framgångar. Nej du är inte en bättre människa än Rebecka bara för att Rebecka inte kan kontrollera sig i fyllan.

Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
En gång sa Maggan Andersson att vi skulle få smaka på bullfika, jag tyckte det påminde om bullfitta och kände mig så extremt kränkt. Det var ju alldeles självklart att hon egentligen menade bullfitta och inte alls bullfika.

Citera
2022-09-12, 17:02
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Personligen hade jag fotat henne om jag var Jimmie. Därför det är så korkat gjort. Reaktionen som skulle komma var given och det underminerar SDs trovärdighet. Att det var menat som ett skämt förstår nog alla. Men det var ett plumpt skämt med dålig tajming.

Varför lägger ni så stor vikt på vad sinnessjuka personer med noll humor anser?

Genom att säga att det var "korkat" så legitimerar ni kulturmarxisternas korkade åsikter. Förstår ni inte det?
Citera
2022-09-12, 17:03
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Alltså ni är helt desperata efter att rasist-stämpla detta partiet. "Helg seger", dvs att SD ska vinna på en helg, blir för dig alltså "hell seger"=sieg heil???

Du är ju riktigt patetisk.
Folk som dig är anledningen att de som INTE röstar SD aldrig kommer göra det heller. Du vet lika väl som mig vad hon sa och din förklaring är patetisk, men som det rövhål du är så låtsas du så klart som att det regnar och inte aaaaaslls förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in