2022-09-12, 15:42
Medlem
Whiskyladdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Det var skojigt sagt tycker jag

Lite glimten i ögat behöver man allt.

Och partiledningen tar det med ro.

Åsiktskorridoren blev visst just breddad.

Ja den där har hon nog väntat länge på att säga 'haha'! Men är nog kanske inte det bästa att säga som politiker men om folk/media vill förstora upp det hela får dem ha det så kul!
Citera
2022-09-12, 15:44
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
På omni står det ju "Till Expressen säger Fallenkvist att hon ville spela på ”medias sedvanliga övertolkningar”".

Det betyder ju att hon visste exakt vad hon gjorde och försöker bortförklara det.

Det ligger ingen bortförklaring i vad hon sa, din nolla. Hon äger ju upp till uttalandet. Såja, snyfta lite mer nu!
Citera
2022-09-12, 15:46
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Räknas söndag som helg? Natten till måndag är väl inte helg iallafall. Där ligger olämpligheten i att säga helg seger. Men det var iallafall nära en helg om inte slutet på en sådan, och en seger så det får ursäktas.

För mig och många hårt arbetande svenskar är det INTE helg natten mellan söndag och måndag. Just därför kändes det väldigt opassande att använda ett sådant ordval, och jag förstår att många blev illa berörda av tilltaget.
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik

Detta är en jävligt dammig spaning. ALLA vet att SDs partimedlemmar drar negerskämt och säger helg/hell seger till varandra på efterfesterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerinflation
Sluta släppa in fienden i landet din odugling.

? Du vet inte ens vad jag röstade på.

Du har skrivit till fel antar jag. Har du läst någonting jag skrivit här på forumet? Jag vill minska invandringen en hel del, så man kan lösa problem på hemmaplan. Men sådana skitzo som du har massa fördomar och antar allt möjligt om folk som du inte vet ett skit om, sådana dårar som du förstör SD och gör att normala väljare skräms.

Du känner inte mig så don't act like it. Fienden är sådana hatiska djävlar som du, som kan attackera bra människor som inte gjort något fel överhuvudtaget.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-12 kl. 15:48.
Citera
2022-09-12, 15:47
Bannlyst
Hela Riks är bara en feministisk propaganda smörja. Inga riktiga nationalister kommer orka kolla på skiten. Hon där mulatt negern är den pinsammaste av dom alla där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Så du tror inte att det var medvetet?

Jag är inte ute efter partiet utan jag förstår bara inte alla människor i partiet som visar sig vara nazister eller i detta fall (jag tvivlar på att hon är en renblods nazist) drar plumpa skämt. Jag är övertygad om att ledningen försöker göra sig av med dessa.
Är det inte en blinkning till sådana som dig? Genom att anspela på nazism så fortsätter brunsmetningen. Då ökar uppmärksamheten för partiet och valresultaten ökar.

Få svenskar röstade på SD innan invandringen. Främlingsfientligheten ökar med andelen främlingar. Märkligt det där.

Om etniska svenskar blir mer trängda så kanske vi alla blir nazister på riktigt? Vid valet nazism eller utplåning så är det ju inget val längre.

Med grundläggande kulturella värderingar så försvinner det mellanmänskliga förtroende som vårt välstånd och välfärd bygger på. Då är det ingen som vill invandra till Sverige. Det blir lika odrägligt att bo här.
Citera
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Nu menar jag inte detta i tråden då det var väl ett skämt eller så är människan nazi, men osannolikt.

Det fetade: Haha, fortsätt trolla. Det finns några fåtal rötägg säkerligen men som i helhet vet du inte vad du snackar om. Osmakligt att vända på allting som några av er extremister gör.

Ni säger att parti X är motsatsen till vad de är. Jag är åtminstone ärlig, även om de partier jag inte röstar på. Väx upp och sluta med offerkoftan, när det är ni som är hatiska och vill splittra landet. Alltså extremistiska hatare, nazis, fascister som SD borde slänga ut ur partiet. Sådana drar ner partiet rejält, det visar det som är dåligt med Sverige istället för bra.

Det är osvenskt med rasism samt att ljuga som du gör. Gör om, gör rätt.

Som skåning skulle jag mer än gärna splittra mitt kära landskap från skitlandet Sverige. Så hädanefter tänker jag fortsätta att sprida min hatiska kamp mot vänstern i hopp om att mitt Svenska pass dras in.

Citat:
Ursprungligen postat av Kall-Kyl
Skall det var tillåtet att skämta om saker men otillåtet att kommentera skämten?

Hur skall du kunna hindra "sossarna från att lägga näsan i blöt"? Genom förbud

Har aldrig förbjudit er att kommentera saker som ni inte håller med om, det är ju därför jag värnar om yttrandefriheten.
Citera
2022-09-12, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskyladdare
Ja den där har hon nog väntat länge på att säga 'haha'! Men är nog kanske inte det bästa att säga som politiker men om folk/media vill förstora upp det hela får dem ha det så kul!

Så är det ju, svårt med humor för vissa.
Samma sak med försöket till humor med "återvandringståget "
Citera
Medlem
BewilderedHulders avatar
"ä bunta ihop å slå ihjäl å skäcka döm te lappdjävlarna" https://youtu.be/3HYrE32taAA
Citera
Medlem
Blondinss avatar
Ingen har sagt Hell Seger. Eller ens yttrat "Helg-seger" med ett uttal/tonläge som ens kan liknas "Hell Seger".
Hade det varit så att man kan höra vad det är hon försöker med i tonläget, så hade det varit en annan femma imo.

"Det är en helg seger. Det är en seger-helg för SD" är det hon sa ordagrant. Att hon är på lyset och missar grammatiken är väl inte konstigt.

Känns som ett sjukt långskott som media och vänstern försöker sig på här.
Citera
2022-09-12, 15:50
Avslutad
Inget fel med det… ska man vara ärlig så betyder väl den tyska hälsningen: seger hälsning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in