Citat:
Ursprungligen postat av
DidierDrogba02
Många verkar missuppfatta poängen med demokrati här. Det ska vara tillåtet att skämta om grova saker utan att vänstern och sossemedia lägger näsan i blöt annars fungerar inte demokratin.
Det är trots allt ni i vänstern som envisas om sprida er fascism från mellanöstern 24/7 på oss skattebetalande svenskar. Vänj er vid ett blått maktskifte, kaosmuslimer kommer visas ut och Sverige ska göras Svenskt igen.
Nu menar jag inte detta i tråden då det var väl ett skämt eller så är människan nazi, men osannolikt.
Det fetade: Haha, fortsätt trolla. Det finns några fåtal rötägg säkerligen men som i helhet vet du inte vad du snackar om. Osmakligt att vända på allting som några av er extremister gör.
Ni säger att parti X är motsatsen till vad de är. Jag är åtminstone ärlig, även om de partier jag inte röstar på. Väx upp och sluta med offerkoftan, när det är ni som är hatiska och vill splittra landet. Alltså extremistiska hatare, nazis, fascister som SD borde slänga ut ur partiet. Sådana drar ner partiet rejält, det visar det som är dåligt med Sverige istället för bra.
Det är osvenskt med rasism samt att ljuga som du gör. Gör om, gör rätt.