Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Ifall du inte ens förstår vad de pratar om så kan du ju knappast värdera innehållet i Mr. Z:s tal.
1.1. Du får läsa lite hagekura, där finns tankegångar som Mr. Z presenterar, dock med helt andra förutsättningar "In the dilemma of life and death, to make a decisive decision, first choose to die ", "death is the purpose, this is the most important bushido" och det intrikata förbehållet: "In a word, in terms of the bushido thought in Hagakure , "That is, sacrifice oneself to the Lord at the cost of one's life and family, and first of all, one must cultivate oneself with the three virtues of wisdom, benevolence and bravery before doing anything [1]". "Consciousness of death" is the ultimate aim of absolute devotion to public service, and absolute devotion to public service is the core requirement of "consciousness of death"."
1.2. Eftersom du inte förstår någonting om någonting så är det nog skolbänken på högstadienivå som behövs för dig.
2-3. Det är du som söker din frihet som bög och manshora.
4. Ifall du inte ens kan beskriva ett ord så ska du inte använda det. Du vet ju inte ens vad frihet är.
4.1. Nu svamlar du bara, men för dig kanske frihet är att supa ute i skogen.
5. Bye-bye
Jag har lekt med dig i några inlägg men eftersom du visat dig vara en intellektuell dvärg som inte klarar av en enkel debatt utan skriver oförståeligt och använder infantila invektiv, tänker jag inte vidare nedlåta mig till det (efter en avslutande drapa så du får svar på din nivå) så du får stå kvar på knä med byxorna nere och ta emot Putte där bak som den böghora du är. Må du och dina ryska fascistvänner brinna i helvetet.