Citat:
Ursprungligen postat av
Delphinus
Skapa ett stor-Ryssland av gammalt snitt. Varför annars alla dessa fåniga folkomröstningar på annekterad mark om bli en del av Ryssland. Idiot.
Du tillhör väl dom andra idioterna som tror att man kan ockupera ett helt land större än frankrike och med 45 miljoner invånare med 150 000 man.
Hade ryssland velat ockupera hela ukraina så hade dom ju för fan mobiliserat innan.
Det krävs miljoner soldater för en sån uppgift.
Nu harvar dom runt där med sina 145 000 man och ställer till jävelskap bara för ukraina, nato, väst.
Och det har ryssland lyckats med.