2022-09-09, 00:56
Medlem
Min gissning är att detta slutar som Palme, massa spekulationer men ingen dömd i slutändan, hur lång tid det än tar.
Citera
2022-09-09, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Kan vara så att de inte använder dig av de, men tror att om man är en torped som vet vad man håller på med så tar man nog de, så skulle jag gjort iaf.

Torpeder? Kalla det vad du vill men jag vägrar kalla en 17 åring som går ut och klipper nån efter några kartor tramadol och alprazolam för torped. Du har för höga tankar om dessa individer.
Citera
2022-09-09, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic
Min gissning är att detta slutar som Palme, massa spekulationer men ingen dömd i slutändan, hur lång tid det än tar.

Polisen jagar gräs rökare istället.
Citera
2022-09-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Torpeder? Kalla det vad du vill men jag vägrar kalla en 17 åring som går ut och klipper nån efter några kartor tramadol och alprazolam för torped. Du har för höga tankar om dessa individer.

Nu rör det ju sig faktiskt om en torped, som misstänks ha utfört flera mord mot betalning. Uppenbarligen en hyfsat duktig eftersom att han aldrig blivit dömd
Citera
2022-09-09, 22:43
Medlem
Mycket pekar ju på att rashidi är ena skytten och scar den andra.
Citera
2022-09-10, 00:15
Medlem
Någon som vet ifall de fortfarande jobbar på utredningen eller om den blivit kall?
Citera
2022-09-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Någon som vet ifall de fortfarande jobbar på utredningen eller om den blivit kall?

Ring polisen och fråga
Citera
2022-09-10, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Ja men personen som dödade Nils är en torped, ingen lallare!
Citera
2022-09-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Ja men personen som dödade Nils är en torped, ingen lallare!
Intressant att Sebbe aka Katten från DP lagt ut en bild där han står med många Bandidos medlemmar där bland annat Manolo är på bild.
Citera
2022-09-10, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Intressant att Sebbe aka Katten från DP lagt ut en bild där han står med många Bandidos medlemmar där bland annat Manolo är på bild.

Lägg upp en skärmdump
Citera
2022-09-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2

De jobbar fortfarande med utredningen enligt åklagaren. Hur aktivt är däremot svårt att säga.
Citera
2022-09-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
De jobbar fortfarande med utredningen enligt åklagaren. Hur aktivt är däremot svårt att säga.

Tack Stefan, hoppas verkligen det blir löst och går till åtal och fällande dom!

Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle

Ja det är massa västar där - de står liksom bakom/mellan två gravstenar - lite suddigt att läsa Ali någonting ... men den som känner till namnen kan nog gissa. Årsdag eller födelsedag kanske?här är länken till inlägget till att börja med...
https://www.instagram.com/p/CiUQEipIpGj/
Senast redigerad av TigerKid2 2022-09-10 kl. 22:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in