2022-08-30, 15:21
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Jag ser bilder av tolv mäns ansikten, uppdelade i två grupper - de som strider.
Ena gruppen till vänster och andra gruppen med Gamla Ö till höger.
Av markering framgår vilka som skjutits och dött, invalidiserats eller sitter i fängelse.
Fotot längst till höger föreställer BO i denna tråd.

Väldigt informativa och talande bilder - som en tydlig sammanfattning.
Skulle gärna få hjälp med några av namnen på vänstra bilden. Också lite problem med ikonografin på samma bild... Snubben längst th, med citronen, hur ska hans infällda kommentar tolkas?
Citera
2022-08-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosun
Skjutning?

Kanske bilolycka
Citera
2022-08-30, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
aldrig hört hans namn. tillhör han Hs klick?
Han tillhör inte något nätverk folk här skriver ut namn utan att ha koll.
Citera
2022-08-31, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Där är det väl ganska troligt att agrin (ledare för Märsta nätverket) var den som sålde ut sangar. Ingen visste ju om hermans allians med bredäng 100% där och då, och den alliansen med Märsta visste verkligen Ingen om. Där poserade dom ju på bilder ihop efter för att det skulle bli tydligt
Fan de var väl tajta han och denna agrin plus landsmän också trodde fan kurder höll ihop tydligen inte😔😔
Citera
2022-08-31, 18:24
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovidnittion
Spelar ingen roll vad du tycker när du inte har någon erfarenhet eller kunskap

Hur kan du avgöra huruvida jag har erfarenhet eller kunskap baserat på vad jag skrivit? Då jag inte gjort annat än kommentera att det du skriver antingen är dåligt eller felaktigt.

Baserat på vad andra skriver som säger sig vara vittnen rimmar det till och med dåligt med vad du, den "erfarne och kunniga" har bidragit med.

Så tagga ned, jag är säker på att du i detalj känner till bästa 7.65 mm att använda i en omborrad tysk men det är inte vad det handlar om.
Citera
2022-09-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrypterad
Om jag förstår det rätt skulle vapnet vara ett man gör med 3D printer. En FGC-9 ( Fuck Gun Controll ) ?
Någon som vet mer ?
Vart har du läst/hört det?
Citera
2022-09-01, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Noterade ang tiden. Så för detta satt Evy alltså fysiskt i häkte 2021, eller när var det?
Evy är väl efterlyst i sin frånvaro för olika brott senaste året cirka.
Ingen aning, aftonbladet gav kryptiskt nyhet
Citera
2022-09-01, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StraightToHeck
Vart har du läst/hört det?

Skitsnack. Stod i nyheterna i förrgår att det första beslaget av en FGC-9 har skett i Sverige. Dom är extremt ovanliga här än så länge, och den dom hittade tror dom att personen köpt från ett annat land dessutom.

Kanske personen du citerar blandat ihop nyheter som personen läst, vem vet
Citera
2022-09-01, 05:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av X-limer
Hur kan du avgöra huruvida jag har erfarenhet eller kunskap baserat på vad jag skrivit? Då jag inte gjort annat än kommentera att det du skriver antingen är dåligt eller felaktigt.

Baserat på vad andra skriver som säger sig vara vittnen rimmar det till och med dåligt med vad du, den "erfarne och kunniga" har bidragit med.

Så tagga ned, jag är säker på att du i detalj känner till bästa 7.65 mm att använda i en omborrad tysk men det är inte vad det handlar om.
Då du saknar både kunskap och erfsrenhet blir det ganska platt att diskutera med dig
Citera
2022-09-01, 18:20
Medlem
Vem står på tur att bli klippt i detta krig?
Citera
2022-09-09, 14:28
Medlem
Herman Jalizada har åtalats för förberedelse till mord, i andra hand anstiftan till förberedelse till mord, i tredje hand stämpling till mord på Rasmus Gulass och Sangar Karwan.

Det står en hel del om honom, Manolo och Evy Nkiwa i FUP:
(FB) Ledaren för Nya Östberga häktad för förberedelse till mord (2022-05-24)
Citera
2022-09-10, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeljohn123
Ja. Skulle det inte kunna vara så att när H3rman slutit fred med bredäng har H lovat att radera gamla öberga i utbyte mot bredängs lojalitet?

Detta var visst inte så långt ifrån sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in