Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Ukraina kommer att få rejält med prygel precis som vanligt.
haha, efter nästa fint "kiev avledningsmöver 2.0 eller....
Citat:
2. Ifall du inte förstår ens det mest elementära i rörlig krigföring så får du lära och se.
Det är ju bara följa ukraina de senaste dagarna för att förstå det, rysk "clownfiesta i 4månader" = ukrainsk manöverkrigsföring 4 dagar....
Citat:
1. Nja, Ukraina är uppe 3k+ i sin offensiv, Eftersom Ukraina misslyckades med att inringa och skära av de Ryska förbanden i området så led Ryssarna väldigt lite förluster (exempelvis har Ukraina, ifall man tror på alla twitter-poster (vissa är Ukrainska skådespelare) så har Ukraina publicerat filmer på ca. 20st Ryska KIA, WIA och POWs. Därtill har pro-Ryssarna publicerat filmer med ca. 30 civila casualties som påstås ha orsakats medvetet av Ukraina.
8000 döda ryska soldater i månaden är vad som budgeteras i moskva frammåt, baserat på de knappa 50`000 bekräftat döda.
Citat:
2. Jag skrattar bara åt dina försök att leka psyops.
du och putin har säkert det gemensamt.
[/quote]