Citat:
Ursprungligen postat av
hash
Men det är ju konstigt att man lämnar kvar utrustning om det var en planerad omgruppering

Självfallet, tror man på vissa tomtar i tråden så är det ju bara att 3-D printa nya. Hur lätt som helst.
Men de verkar ha tystnat lite, var nog inte så enkelt.
Nej faktum är att soldater som slåss för pengar är något mindre motiverade jämfört med de dom slåss för sitt land.
Så de har helt enkelt sprungit hem, är nog ganska många f.d soldater som sitter i vägspärrarna in mot Ryssland.