Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle81
Maggan "hjälp vi måste gå med i Nato" Andersson.
Nu har hon gjort bort sig. Det var förhastat. Ryssland svagare än någonsin. Vi får hoppas Turkiet stoppar hennes klavertramp då kommer hon undan med näsan i vädret.
En allians med de neutrala länder vore bättre. En neutral allians, Finland, Sverige, Ukraina, Vatikanstaten, sweiczh, osv
Hade det inte varit bättre om Ryssland också såg till att bli neutralt? Eller menar du på att det endast är andra länder som skall förhålla sig pacifistiska medans den efterblivna neandertalarstaten Ryssland härjar fritt? Tänk vad långt Ukraina redan hade kommit om bara ryssen var lite neutral och gav fan i speciella operationer på andras mark.