2022-09-10, 14:13
Medlem
Nån som vet något svagt snus? Snusar just nu Knox blue slim, som har 8 mg nikotin per påse, men vill trappa ner ännu mer, då jag börjar få det kallt och skit med blodcirkulationen samt tandköttet börja tryta
Citera
2022-09-10, 14:18
Medlem
SMART4SSs avatar
Om du har sådana bekymmer så får du sluta upp med snuset, vill du ha ett svagt snus ändå så går du in på tex snusbolagets sida och söker reda på en svagt snus.

*Nikotinhalt
Citera
2022-09-10, 14:21
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Nån som vet något svagt snus? Snusar just nu Knox blue slim, som har 8 mg nikotin per påse, men vill trappa ner ännu mer, då jag börjar få det kallt och skit med blodcirkulationen samt tandköttet börja tryta

Du får nog kolla på tobaksfritt snus, eller något sånt där mini-snus.
Citera
2022-09-10, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Du får nog kolla på tobaksfritt snus, eller något sånt där mini-snus.
Det funkar inte minisnus är för litet o ingen tobak, tobaksfri snus har väl inget med nikotinmängedn?
Citera
2022-09-10, 14:45
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Det funkar inte minisnus är för litet o ingen tobak, tobaksfri snus har väl inget med nikotinmängedn?

Eftersom de är tillsatt nikotin så tror jag mängderna varierar mer.
Har en dosa som har 4 av 4 i styrka och det står 10,9 mg /påse så jag antar att typ 2 / 4 skulle vara de du söker.
Kan säga att baksidan av dosan är lägre än vad som står på nätet av nån anledning, jag är besviken mer på att de har sänkt styrkan.
Citera
2022-09-10, 15:11
Moderator
Mr.Woodss avatar
Utgången rubrik: Nikotin halt snus

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem