Citat:
Ursprungligen postat av
Citronita
Man undrar varför rysstrollen bara hittar på och ljuger. Vad hoppas de uppnå? De skämmer ju bara ut sig själva och framstår som både korkade och okunniga. Vad är vitsen?
Deras syfte är att söndra, boosta osäkerhet och förstöra vilket är en oemotståndlig lockelse för dom få procent dumskallar vars politiska tillhörighet inte representeras i demokratiska länder. Ren djävulskap och ondska att sprida desinformation i syfte att dölja/försvara Putins mördade och det folkrättsvidriga inkräktandet i Ukraina.
Två kategorier: Dom som matar in lögner medvetet och dom demokratiska avfällningar (nyttiga idioter) som sväljer lögnerna och sprider dom vidare.