Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
För det första handlade det inte ens om några bank runs. Poängen var, om man faktiskt tar och läser det jag skriver, att man inte kan "stakea" och bara dra in pengar ur luften. Det var också varför Celsius och ett gäng andra företag till slut gick i konkurs, för staking och inlåning av krypto handlar om att ta risk med hävstång med dina coins (med förhoppningen om att de ska öka i pris).
Förr eller senare går det åt helvete.
”Konstigt” skrivet av dig. ”Superkonstigt”. Det är precis som att du ser allt helt svart-vitt. Noll förståelse för någon typ av gråskala, underförståda betydelser eller ens hyfsat tydliga budskap. Check. Hur många timmar har du lagt på bitcoin idag? Igen, tack för att du väcker engagemang och låter dig bli bortgjord varje dag. Celcius är en bluffirma och du har inte förmåga att inse att det inte är hela kryptobranschen. Därför kommer du fortsätta göra bort dig.
För att möta dina argument så har du helt fel som vanligt. Du förstår inte hur varken en lånemarknad fungerar eller staking. Jag föreslår att du slutat lyssna på Mr. 17Kbrutto eller på sosseläraren för NEK på Södertörn och istället lär dig analysera verkligheten. Det kommer gå bättre för dig då. Raka bort bockskägget och skaffa dig ett arbete eller företag eller både och.
Jag noterar även att du helt släppt din helt felaktiga idé att företag inte kan betala anställda i bitcoin. Bra, ännu en seger för bitcoiners.