2022-09-09, 17:50
  #211477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
RAF = Royal airforce?
Russian Air Force, rimligen.
Citera
2022-09-09, 17:51
  #211478
Medlem
donald12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
UAF slog till mot konvoj som skulle förstärka Izyum. Massor av fångar och nya vapen haha.

https://twitter.com/OzymandiusUK/status/1568263853032767489

Helt sjukt bra om det stämmer. ryZZen är ju helt körda om de får så stora förluster
Citera
2022-09-09, 17:52
  #211479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Förstärkningar flygs in med helikoptrar, läget har stabiliserats något vid UAFs desperata kamikaze offensiv, kommer bli intressant att läsa KIA/WIA bland UAF när röken lagt sig;

https://t.me/asbmil/4941

Massive air transfer of reinforcements near Kupyansk and Izyum.
Several landing points have been prepared.
Mi-26 helicopters deliver armored vehicles
and personnel. The fighters are sent into
battle to push the enemy back and prevent
further breakthroughs.

Det här kommer absolut att ordna sig! Troligen har det inte ens hänt....
Citera
2022-09-09, 17:53
  #211480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Förstärkningar flygs in med helikoptrar, läget har stabiliserats något vid UAFs desperata kamikaze offensiv, kommer bli intressant att läsa KIA/WIA bland UAF när röken lagt sig;

https://t.me/asbmil/4941

Massive air transfer of reinforcements near Kupyansk and Izyum.
Several landing points have been prepared.
Mi-26 helicopters deliver armored vehicles
and personnel. The fighters are sent into
battle to push the enemy back and prevent
further breakthroughs.

https://twitter.com/OzymandiusUK/status/1568263853032767489

Gå o lägg dig lillen
Citera
2022-09-09, 17:53
  #211481
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Förstärkningar flygs in med helikoptrar, läget har stabiliserats något vid UAFs desperata kamikaze offensiv, kommer bli intressant att läsa KIA/WIA bland UAF när röken lagt sig;

https://t.me/asbmil/4941

Massive air transfer of reinforcements near Kupyansk and Izyum.
Several landing points have been prepared.
Mi-26 helicopters deliver armored vehicles
and personnel. The fighters are sent into
battle to push the enemy back and prevent
further breakthroughs.
Ukraina går in på självmordsuppdrag, de är för svaga för att kunna hålla något.
Citera
2022-09-09, 17:53
  #211482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Det här kommer absolut att ordna sig! Troligen har det inte ens hänt....

Det postades tidigare. 2 st helikoptrar bara.
Citera
2022-09-09, 17:55
  #211483
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Russian Air Force, rimligen.
På Ryska Voyenno-vozdushnye sily Rossii, .. VVS.

För att de transporterar skit kanske.
Citera
2022-09-09, 17:56
  #211484
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Det postades tidigare. 2 st helikoptrar bara.

Mest troligt för att evakuera befäl, tvättmaskiner, begagnade damunderkläder och övrigt stöldgods.
Citera
2022-09-09, 17:57
  #211485
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
https://twitter.com/OzymandiusUK/status/1568263853032767489

Gå o lägg dig lillen

3 000, (tretusen) ryssar som gav upp och fick lite mat i magen av UAF. Tror de var ganska tacksamma faktiskt.
Citera
2022-09-09, 17:57
  #211486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Långa tåg från Brave har nu anlänt till Kharkov för att säkra försvaret och så småningom ta tillbaka områden som tillfälligt erövrats av UAF;

https://t.me/intelslava/36650

🇷🇺🇺🇦⚡Huge columns of "🅾️" arrive in a continuous stream to the Izyum Front

🇷🇺🇺🇦 The 93rd brigade of the Armed Forces of Ukraine "Cold Yar" in their social networks reports on the fiercest battles near Kupyansk, where significant forces of the Russian Armed Forces have been deployed by air and land.

Separately, the uninterrupted work of Russian aviation and the appearance of well-armed fighters of the Wagner PMC are noted at the front.

🇷🇺🇺🇦 On the eastern part in Balakliya, the Airborne Forces and the National Guard of the Armed Forces of Ukraine entered the battle and cannot take the city.

https://t.me/intelslava/36651

🇷🇺🇺🇦 More Russian vehicles in Kharkov direction

https://t.me/intelslava/36655

🇷🇺🇺🇦 And the night work of the "Brave" reactive crews, who yesterday arrived in time to help the Izyum group.

På fjärde dagen gav UAF upp om drömmen att erövra Kherson, idag är det dag 4 för Kharkov offensiven, hur länge pallar de? 2 timmar till?

Helt fel ordval. Ukraina kan inte erövra ukrainska områden, man tar bara tillbaka det som rätteligen tillhör Ukraina nämligen ukrainsk territorium, alltså territorium som ryssen tillfälligt ockuperat och som dom nu förhoppningsvis blivit utsparkade från med hjälp av den ukrainska krigsmaskinen.

Rätt skall var rätt.
Citera
2022-09-09, 18:01
  #211487
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
LNR som gnäller när dom har fått det som dom ville ha. rySSk överhöghet. Trodde dom verkligen att det skulle bli guld och gröna skogar .

https://www.reddit.com/r/RussiaUkraineWar2022/comments/x9ddp8/very_chaotic_conversation_but_we_could_hear_some/

Nja jag anar från Girkins kommentarer att många LNR- och DPR:are är besvikna och känner sig utnyttjade av RU. Ja överkörda av RU. Dom har velat ha viss självständighet från Ukraina men det har av ryssarna tolkats som om dom velat bli ryssar. Dom har blivit utnyttjade.
Citera
2022-09-09, 18:01
  #211488
Medlem
Daniel501s avatar
Analys för de med över rumstemperatur IQ;

https://t.me/DonbassDevushka/23897

THIS IS THE BEST ANALYSIS AND EXPLANATION OF THE CURRENT MILITARY SITUATION THAT YOU WILL READ ANYWHERE.
By Russell Bentley's Friend and Comrade "Radio Paul".
READ AND SHARE AND DON'T FORGET TO ATTRUBUTE TO THE SOURCE! (And that source is t.me/TXDPR)

The myth that Russia did something wrong with the Ukrainian counteroffensive is flawed.

The fact is Russia has a “strategic threshold standard” and while I don’t know what it is specifically, it’s clear that it takes the form of when they meet a certain level of resistance from Ukraine, they give ground and then pulverize the Ukrainians, develop a cauldron and retake it. The places being taken by Ukraine are very small areas and of little strategic importance to the overall conflict.

Let’s not forget that Russia also is fielding an army about 1/3 the size of the Ukrainians and at the same time getting a 5 to 1 casualty ratio against the Ukrainians. Russia has been playing this safe and will continue to do so. Does anyone really think this small list of lost ground won’t be recaptured in days or at most weeks?

As to this being a PR victory for Ukraine in the West, the Western press has already resorted to outright lying when they need to. The idea that Russia should have taken unnecessary casualties to deprive Ukraine a PR victory is a trap. No matter what Ukraine does it will be announced as a victory. Even now Ukraine has tried to rewrite their failed “counteroffensive” in the south as a brilliant military faint. Russia has been very smart by not allowing itself to be drawn in by Western propaganda in the news. Russia has avoided the propaganda war and been focused on the real one and not taking the bait.

The US and EU will continue funding this war until they can’t, it won’t have anything to do with Ukraine failing to take a farm or a three house village and we are now seeing the rapid disintegration.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in