2022-09-08, 22:30
Medlem
Ny substans lanserad för försäljning inrikes..

Hittar ingenting om den på nätet.
Vad tror vi om denna?
Vad hände med den andra php?

Själv avvaktar jag nog med att lägga en beställning då det är lite oklart med huruvida man kan lita på shopparna nu för tiden. I bästa fall får man väl någon inaktiv substans, känns det som.

Diskutera fritt.
Senast redigerad av Myrrefarre 2022-09-08 kl. 22:50. Anledning: Tillägg
Citera
2022-09-09, 01:00
Medlem
400kr för ett gram laglig rc och frakt på det?

Det är en blåsining sätt till hur lite det kostar att köpa in sådant. Alltså de tar 50-100x inköpspriset typ. Bojkottar.

Max 200 ska det kosta. Du kan få en femma tjack för 500 idag, av bra kvalité. Brukade köpa 5g adpv för typ 600 eller något förut när de lanserades, tror de höjts lite nu dock. Och dessa 5g räckte många månader om man använde på helgen.
Citera
2022-09-09, 09:06
Medlem
Beställning gjord, min Php beställning är dock lika försvunnen som produkten.
Nu får vi se om denna levereras eller ej.
Citera
2022-09-09, 16:50
Medlem
Jaggermeisters avatar
Beställde genast 1 gram. Återkommer vid leverans samt när jag provat det.

RoA kommer att ske via inhalering.
Citera
2022-09-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Beställde genast 1 gram. Återkommer vid leverans samt när jag provat det.

RoA kommer att ske via inhalering.

Inget skickat idag verkar det som…
Citera
2022-09-10, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttostronzo
Inget skickat idag verkar det som…

Vidrig otur du har isf. Jag beställde fredag norgon klockan 4. 10.10 så reggade dom paketet, 10.53 var det inlämnat så jag räknar kallt med måndag.
Citera
2022-09-10, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Vidrig otur du har isf. Jag beställde fredag norgon klockan 4. 10.10 så reggade dom paketet, 10.53 var det inlämnat så jag räknar kallt med måndag.

Stört!!
Förskottsbetalde dessutom, nån personlig vendetta gissar jag på.
Men gratis till dig och ser fram emot recensioner.
Gissar att jag får leverans i november 😂🤯
Citera
2022-09-10, 12:40
Medlem
Danskskalle900s avatar
Beställde via PF denna gång, både 3-mpc och php’t uteblev vid förskottsbetalning. 🤪 får se om denna dyker upp nästa vecka!
Citera
2022-09-10, 15:42
Medlem
mrdrutts avatar
Antar att "php" varianten inte kommer lanseras ,undrar varför och tycker väl den lät mer lovande än en "pihp".
3f-pihp hette väl hygeanps första produkt om jag minns rätt.
Kan väl förväntas vara kortvarig och svida oavsett roa,dock beställt 2g och kommer jämföra med bra a-pihp som jag kommer ha samtidigt, förutsatt att denna levereras men det tror jag nog och det skickassäkertut till alla som beställt nu i veckan.
Något problem har uppenbarligen gjort att den först annonserade produkten istället lämnar plats för denna och vore intressant veta vad det beror på
Citera
2022-09-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danskskalle900
Beställde via PF denna gång, både 3-mpc och php’t uteblev vid förskottsbetalning. 🤪 får se om denna dyker upp nästa vecka!

Har du fått tillbaka pengarna då?

Citat:
Ursprungligen postat av Bruttostronzo
Stört!!
Förskottsbetalde dessutom, nån personlig vendetta gissar jag på.
Men gratis till dig och ser fram emot recensioner.
Gissar att jag får leverans i november 😂🤯

Haha jag har nog bara väldig tur. Dom hatar mig. Svarar aldrig på mina mail ens längre. Bara för jag är ärlig i min kritik.
Citera
2022-09-11, 16:11
Medlem
Den här kan väl omöjligen vara bättre än mdphp/apihp som finns att köpa utomlands till en tredjedel utav priset på den här substansen? Som flera redan påtalat, att det inte finns fler alternativ inrikes, hutlösa priser just nu ju... Blir nog bara en beställning på denna. Får se hur den står sig mot 2-me-pvp/a-pihp/mdphp.
Citera
2022-09-11, 17:12
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag tror faktiskt att denna positionella isomern kommer bli en hit. Magkänsla helt enkelt. Jag är jävligt taggad, hoppas på leverans på tisdag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in