Citat:
Ursprungligen postat av
Delphinus
Det känns faktiskt lite ensamt i tråden när alla rysstroll försvann.
Ja man har ju väntat sen i Februari på att få mula in det här i ansiktet på dom och så har dom fräckheten att försvinna, alla samtidigt.
Till och med Niburu är borta, han var ju här 24/7.