Citat:
Ursprungligen postat av
bluemoon04
Tror gör man i kyrkan, sitter man och försvarar kriminella människor på det sättet du gör , jobbar man antingen åt staten eller så mår man helt enkelt inte riktigt bra. Alla som varit i systemet vet precis hur det går till både på soc och hos dom som tror man kan tjäna pengar på trasiga barn. Visst att det kan finnas bra familjehem, men jag som både jobbat och är uppväxt i den där skiten kan klart å tydligt säga att det är riktigt jävla illa hur vi tar hand om våra trasiga barn!! Och inget som ska varken döljas eller sopas under mattan något mer!! Och tydligen så är hon dömd för misshandel av ett fosterbarn 🤬 då kan du ju bara tänka på hur många av våra trasiga barn som blivit ännu mer trasiga efter denna placering! Och så kan jag även berätta att många av år bakåt placerade barn , dör på löpande band bla av missbruk, så att socialtjänstens placeringar är åt helvete bör uppmärksammas inte sopas bort!! Ditt jävla tjat om körtelfeber börjar bli för mycket! Dom har haft ihjäl Stackarn!! Det ska inte glömmas bort!!
Om du läser vad jag skrivit när jag blev sjuk så kunde jag själv hittats död i min säng om jag inte valde att gå in på akuten istället för att åka hem , och om jag inte gått från en temp på 37 till 40 grader inom en timme på akuten hade de ju skickat hem mig.
Hade jag tagit mig hem hade jag med stor sannolikhet bara tagit panodil och lagt mig och med tanke hur knepigt det blev i huvudet när febern steg knappt fattat att jag borde försöka ringa efter hjälp om jag ens hade fattat var jag var någonstans vilket jag inte när jag låg inlagd i feberyrande