Citat:
Finner så många fel i din ihopkomponerade text att det är sorgligt. Du besitter uppenbarligen inte förmågan att se saker ur ett större perspektiv. Jag rättfärdigar absolut inte att varken 1, 2 eller 3 kvinnor kallas för luder. Du vet har man fått lära sig när man var liten att bland annat i att respektera kvinnor, så resonerar man inte som du gör. Det lutar mer åt hållet man så fint kallar white trash
Så barhänget på Lion Bar i Skövde följer jag inte med dig på, du får bjuda med någon annan som ligger på din låga nivålängd, där du kan försöka briljera med ditt tafatta ordförråd och din skeva kvinnosyn. Blir kul som fan!
Så barhänget på Lion Bar i Skövde följer jag inte med dig på, du får bjuda med någon annan som ligger på din låga nivålängd, där du kan försöka briljera med ditt tafatta ordförråd och din skeva kvinnosyn. Blir kul som fan!

Det är ett ologiskt och märkligt resonemang. Slå upp ett svenskt lexikon så ser du ju själv vad luder har för innebörd; en lättfotad, oanständig eller prostituerad kvinna. Här är inte rätt plats för att klaga på att folk använder svenska språket så som det står i alla lexikon, du bör istället kontakta Svenska Akademin, någon politiker eller annat om dessa ord får dig sömnlös på nätterna men i den här tråden har det i alla fall ingenting som helst med ämnet att göra.
Givetvis kan man kalla en kvinna för det, särskilt om hon faller in under beskrivningen även om du menar att kvinnor bör ha någon slags immunitet mot alla former av osmickrande epitet eller kritik i egenskap av... att ha en fitta?
Faktum med att det är ju just sådana som du får folk att tänka på kvinnor som helt underlägsna, svagsinta och mentalt underordnade varelser som måste försöka förbjuda ord och all form av kritik för att inte drabbas av depression eller gråta över. Vanligt folk ser ju det faktiskt bara som en patetisk svagsint individ som ligger sömnlös och gråtbölar över någon annans ordval på internet.
Fast samtidigt är du själv inte alls främmande för att slänga iväg massa nedsättande epitet på andra, det är ju liksom bara att kolla på din posthistorik här på forumet, som består av massvis av oförskämdheter. Så du tycks ju bara vilja ha regler för vissa men inte samma för dig själv.
Så jag ber dig vänligast att försöka hålla dina känslor och hormoner i styr i fortsättningen, så du inte svajar ut i vansinnesutbrott över andra användares ordval igen, då tvingas vi ju dessvärre rapportera dina inlägg och du riskerar att bli avstängd ännu engång. Och då blir det ju dessutom en bättre diskussion här.