"Knappt ett vitt ansikte så långt ögat når" i Liz nya regering. Indiern ersätts som finansminister av en från Ghana, de hann peta in en irakier emellan etc.
Sedan kommer de att köra stenhård konservativ politik och försöka använda de högutbildade "utlänningarna" för att lura på oss ännu fler som kommer paddlande i flottar eller orsakar gängbrottslighet.
Klimatfrågan läggs under industriministern.
Indiern Sharma stod för klimatmötet ...
Från Hong Kong tog de in studenter, minst trespråkiga, Mandarin, Kanton och engelska.
Frihandelsavtal med Europa men inga EU-avgifter.
Så här ser deras immigrationskrav egentligen ut. Poängsystemet som den stenhårda ugandatjejen Priti Patel införde. Brexitförespråkare och Thatcherlärjunge. Men hon fick gå. Hon skickade tillbaka vraken till att bli torterade i Rwanda. Inga poäng för att paddla i flottar.
Citat:
Offer of employment by an approved sponsor No 20
Employment at the appropriate skill level No 20
Speaks English at a sufficient level No 10
Salary between £20,480 and £23,039 Yes 0
Salary between £23,040 and £25,599 Yes 10
Salary that is £25,600 or above Yes 20
Employment in an occupation that has a shortage as designated by the Migration Advisory Committee Yes 20
Education qualification: PhD in a subject relevant to the employment Yes 10
Education qualification: PhD in a STEM subject relevant to the employment Yes 20
UK blåser oss i 200. Skulle jag starta yrkeskarriär hade jag jag gärna dragit dit. Schysst attityd hos folket.