2022-09-07, 00:24
Medlem
Efter att ha varit föremål för denna organiserade förföljelse - inklusive alla vidriga traumatiserande trakasserier - som kallas för gangstalking i åratal nu, så känns det för mig allt oftare som om alltihop är ett enda stort skådespel. Det känns som om man (och ens manipulerade liv) fungerar som underhållning för ett gäng sadistiska psykopater som bara vill få sig ett gott skratt och som medvetet skapar lidande bara för att de tycker om att se andra lida.

Det tycks som om man som TI blir placerad i en falsk värld där samma gäng individer spelar den "goda" sidan såväl som den "onda". De låtsas kanske tillhöra motsatta grupperingar, men egentligen ingår de i ett enda stort team med en enda gemensam agenda när det gäller TI: att skapa förvirring, trauma och lidande.

Eller så stämmer det verkligen att det finns ett faktiskt och reellt allvar i den här existensen där de äkta goda blir utsatta för GS av de äkta ondskefulla (samt lurade hjälpredor), där det på riktigt pågår ett krig om våra själar. Jag vet inte vad jag ska tro om detta längre?

Den här världen verkar i alla fall galen på så många sätt. De som vill gott bestraffas och förtalas och kan ofta inte ha något bra liv (i alla fall inte om man är en TI), medan de som är korrupta och giriga blir belönade på olika sätt. Hur kan sådant som GS ens tillåtas att existera om det här i sanning är en bra värld? Vi är ju väldigt många som vet utav egna erfarenheter att GS verkligen existerar, så med stor sannolikhet är den här världen rejält sjuk och mycket obalanserad, och förmodligen också styrd av mycket märkliga individer.

Andra tankar som jag fortfarande har ibland är att det trots allt kan finnas en högre mening med att man blir utsatt för detta; att det är något man har gått med på innan man kom till den här världen - om man tror på det högre medvetandets existens före och efter livet på Jorden, vill säga. Men nu när man väl är här kanske man har glömt bort det mesta av det syftet och bara ångrar sitt beslut, eller hoppas att det ska vara över så fort som möjligt.

Kommer vi någonsin att kunna veta säkert hur det verkligen ligger till? Mina tankar går numera fram och tillbaka mellan olika tänkbara scenarion Jag är också så otroligt trött på att vara utsatt för detta och inte kunna vara fri att leva det liv som jag vill leva i frid och harmoni.

Jag skickar välmenande tankar till alla verkliga TI's och hoppas att ni kämpar på och inte ger upp!
Citera
2022-09-07, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Efter att ha varit föremål för denna organiserade förföljelse - inklusive alla vidriga traumatiserande trakasserier - som kallas för gangstalking i åratal nu, så känns det för mig allt oftare som om alltihop är ett enda stort skådespel. Det känns som om man (och ens manipulerade liv) fungerar som underhållning för ett gäng sadistiska psykopater som bara vill få sig ett gott skratt och som medvetet skapar lidande bara för att de tycker om att se andra lida.

Det tycks som om man som TI blir placerad i en falsk värld där samma gäng individer spelar den "goda" sidan såväl som den "onda". De låtsas kanske tillhöra motsatta grupperingar, men egentligen ingår de i ett enda stort team med en enda gemensam agenda när det gäller TI: att skapa förvirring, trauma och lidande.

Eller så stämmer det verkligen att det finns ett faktiskt och reellt allvar i den här existensen där de äkta goda blir utsatta för GS av de äkta ondskefulla (samt lurade hjälpredor), där det på riktigt pågår ett krig om våra själar. Jag vet inte vad jag ska tro om detta längre?

Den här världen verkar i alla fall galen på så många sätt. De som vill gott bestraffas och förtalas och kan ofta inte ha något bra liv (i alla fall inte om man är en TI), medan de som är korrupta och giriga blir belönade på olika sätt. Hur kan sådant som GS ens tillåtas att existera om det här i sanning är en bra värld? Vi är ju väldigt många som vet utav egna erfarenheter att GS verkligen existerar, så med stor sannolikhet är den här världen rejält sjuk och mycket obalanserad, och förmodligen också styrd av mycket märkliga individer.

Andra tankar som jag fortfarande har ibland är att det trots allt kan finnas en högre mening med att man blir utsatt för detta; att det är något man har gått med på innan man kom till den här världen - om man tror på det högre medvetandets existens före och efter livet på Jorden, vill säga. Men nu när man väl är här kanske man har glömt bort det mesta av det syftet och bara ångrar sitt beslut, eller hoppas att det ska vara över så fort som möjligt.

Kommer vi någonsin att kunna veta säkert hur det verkligen ligger till? Mina tankar går numera fram och tillbaka mellan olika tänkbara scenarion Jag är också så otroligt trött på att vara utsatt för detta och inte kunna vara fri att leva det liv som jag vill leva i frid och harmoni.

Jag skickar välmenande tankar till alla verkliga TI's och hoppas att ni kämpar på och inte ger upp!

Det finns inga TI ibegrepp hos dem i Sverige om du inte vill göra dig till åtlöje. Däremot så är du faktiskt bunden till ett ärende hos dem.

Det de i grunden stämplat dig med kan i praktiken faktiskt göra dig fredlös. Antar av din text att du upplevt ett av deras skitstormar där du känner dig ordentligt förrådd och de jagar runt dig, slår sönder ditt sociala nätverk och jagar dig från hus och hem. Oroa dig dock inte om de varit i hotfasen. Det är en lögnkarusell och vill de någonsin verkligen skada eller ta död på dig så kommer de få dig till att utföra även det arbetet själv.

Dock är deras störtsa skada i längden att du förblir barnlös, uteblir från värdeökningarna på bostadsmarknaden, får sabbad utbildning, arbetsliv och de tar de bästa åren av dittt liv.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-09-07 kl. 06:12.
Citera
2022-09-07, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det finns inga TI ibegrepp hos dem i Sverige om du inte vill göra dig till åtlöje. Däremot så är du faktiskt bunden till ett ärende hos dem.

Det de i grunden stämplat dig med kan i praktiken faktiskt göra dig fredlös. Antar av din text att du upplevt ett av deras skitstormar där du känner dig ordentligt förrådd och de jagar runt dig, slår sönder ditt sociala nätverk och jagar dig från hus och hem. Oroa dig dock inte om de varit i hotfasen. Det är en lögnkarusell och vill de någonsin verkligen skada eller ta död på dig så kommer de få dig till att utföra även det arbetet själv.

Dock är deras störtsa skada i längden att du förblir barnlös, uteblir från värdeökningarna på bostadsmarknaden, får sabbad utbildning, arbetsliv och de tar de bästa åren av dittt liv.

Det var av gammal vana som jag skrev TI, men vilket ord menar du att man ska använda istället?

Jo, jag har märkt att det som man blir anklagad för förändras över tid, så det kan stämma att de delar ut olika stämplar.

Har haft en ovanligt intensiv period på sistone med förvärrade trakasserier och s.k. psyops och ja, det har varit vissa hot också. Kände ett behov igår av att få uttrycka mig någonstans. Annars går det i perioder och i vågor för mig och nuförtiden är det oftast mycket lugnare än vad det var för flera år sedan när jag först började skriva om detta ämne på flashback och när jag senare till och med blev hemlös under en period, men tack och lov aldrig utan tak över huvudet, eftersom jag kunde bo inneboende.

Mitt sociala nätverk slogs sönder för väldigt länge sedan och har aldrig byggts upp igen, så det är i princip icke-existerande. Man hålls ju isolerad och precis som du skriver i sista stycket av ditt inlägg så saboteras livet på olika områden.

Jag har dock under dagen idag lyft upp mig själv från den frustrationsgrop som jag trillade ner i igår. Men tack för svar och uppmuntran.
Citera
2022-09-07, 17:41
Medlem
Citat:
Det var av gammal vana som jag skrev TI, men vilket ord menar du att man ska använda istället?

Jo, jag har märkt att det som man blir anklagad för förändras över tid, så det kan stämma att de delar ut olika stämplar.

Har haft en ovanligt intensiv period på sistone med förvärrade trakasserier och s.k. psyops och ja, det har varit vissa hot också. Kände ett behov igår av att få uttrycka mig någonstans. Annars går det i perioder och i vågor för mig och nuförtiden är det oftast mycket lugnare än vad det var för flera år sedan när jag först började skriva om detta ämne på flashback och när jag senare till och med blev hemlös under en period, men tack och lov aldrig utan tak över huvudet, eftersom jag kunde bo inneboende.

Mitt sociala nätverk slogs sönder för väldigt länge sedan och har aldrig byggts upp igen, så det är i princip icke-existerande. Man hålls ju isolerad och precis som du skriver i sista stycket av ditt inlägg så saboteras livet på olika områden.

Jag har dock under dagen idag lyft upp mig själv från den frustrationsgrop som jag trillade ner i igår. Men tack för svar och uppmuntran.

Måltavla eller målperson låter kanske lite bättre än TI.

Blir de helt tysta så är det väl när de byter stämplingen mot dig .Efter 2-3 dagar kommer de i full fart som ett slag i ansiktet och nytt tema.

Nu är jag ju en av få härinne som faktiskt vet vilka stämplar de hade på mig. Stack till ett land där det är praxis informera muntligt varje gång de binder upp mig och vad svensksrna hade uppe mig för..

Spänn bältet här kommer det:
i Sverige rasit/nazist, pedofil, ett antal psykistriska stämplingar, misstänkt som lasermannen 2 som Peter Mangs dömdes för, Misstanke vara Breiviks sverigekontaktee, brottsförebyggande övervakning.

Fortsatte mot mig i ungern:
Svenska Breivik, tjuv och bedragare stämpel i fyra år, nationalfiende, mordiska tendenser, ett antal psykiatriska stämplar som tex autism efter förfrågan från Sverige.

Det där borde ge en föraning på vilket skit de skriver upp på folk. Konstigt då att man blir närmast fredlös och de hänger efter en och spottar överallt.
Citera
2022-09-07, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Måltavla eller målperson låter kanske lite bättre än TI.

Blir de helt tysta så är det väl när de byter stämplingen mot dig .Efter 2-3 dagar kommer de i full fart som ett slag i ansiktet och nytt tema.

Nu är jag ju en av få härinne som faktiskt vet vilka stämplar de hade på mig. Stack till ett land där det är praxis informera muntligt varje gång de binder upp mig och vad svensksrna hade uppe mig för..

Spänn bältet här kommer det:
i Sverige rasit/nazist, pedofil, ett antal psykistriska stämplingar, misstänkt som lasermannen 2 som Peter Mangs dömdes för, Misstanke vara Breiviks sverigekontaktee, brottsförebyggande övervakning.

Fortsatte mot mig i ungern:
Svenska Breivik, tjuv och bedragare stämpel i fyra år, nationalfiende, mordiska tendenser, ett antal psykiatriska stämplar som tex autism efter förfrågan från Sverige.

Det där borde ge en föraning på vilket skit de skriver upp på folk. Konstigt då att man blir närmast fredlös och de hänger efter en och spottar överallt.

Jag beklagar verkligen om det är så att du tvingas leva ditt liv under en mängd olika falska och helt absurda anklagelser. Det är oerhört frustrerande.

Enligt mina egna observationer av det jag har blivit utsatt för under många år nu kan jag bara tyvärr hålla med dig när det gäller det som du kallar för stämplingar. Jag märker ofta vad jag just då är anklagad för eftersom det antyds och understryks extra hela tiden i världen omkring mig; i folks kommentarer, i sådant som ploppar upp på datorn eller i mobilen osv.

Dessa anklagelser är ju falska och vissa av dem är så pass vidriga att jag inte ens klarar av att skriva om dem.

Förövarna av GS har metoder att manipulera och vinkla en måltavlas verklighet så att det i de utomståendes ögon nog kan se ut som att man är skyldig till något fast man inte är det. Livet blir således förstört pga deras lögner. Man står ensam mot en hel armada av fiender, när man i grund och botten är en positiv, vänlig och hjärtlig människa som inte vill någon något illa. Inte är man perfekt, för alla har vi fel och brister och man gör många misstag genom livet, men man är ju i alla fall långt, långt ifrån den "persona" som målas upp för allmänheten.

Jag hoppas innerligt att inte alla som utsätts för GS får dessa stämplingar på sig. Kanske kan det variera hur pass grovt utsatt man är? Talar man ut om det blir det förstås värre.

Allt det här känns absurt för mig, och obegripligt. Har så svårt att förstå hur pass ondskefullt det kan vara i den här världen på vissa områden.
Citera
2022-09-07, 22:41
Avstängd
Gerhardts avatar
Citat:

Ti det vill säga Targeted Individual är en vedertagen benämning och det finns ingen anledning att ändra den.
Citera
2022-09-07, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Ti det vill säga Targeted Individual är en vedertagen benämning och det finns ingen anledning att ändra den.

Jag vet inte vad som är bäst? Är som sagt van att använda termen TI sedan tidigare och kommer nog att fortsätta använda den varvat med synonymer som betyder samma sak ibland.
Citera
2022-09-07, 23:10
Medlem
Citat:

I engelsktalande länder kanske och en massa dårforum. Här låter det ju idiotiskt både för utomstående och nätverken själva.

Bättre då använda ord som lokala tjänster faktiskt använder. Annars uppnår du ju bara typ "titta där e ju han terminator TI"
Senast redigerad av Signalspaning 2022-09-07 kl. 23:13.
Citera
2022-09-07, 23:46
Bannlyst
Jag är ganska säker på att jag blev utsatt för någon form av gangstalking under ungefär en månads tid för något år sen. Jag skulle uppskatta att det handlade om ungefär 20-30 personer, som jag såg till, som stalkade mig. Jag pratade med två av dom här personerna. En av dom var väldigt verbalt hotfull mot mig. Känslan var att dom försökte få mig att tro att dom skulle döda mig. Den andra jag pratade med var inte hotfull men pratade om mig, saker jag ska ha gjort osv. som inte riktigt stämde överens med sanningen. Även om vissa saker stämde. Den här personen var inte hotfull alls, men det var ju inte direkt behagligt.

Känslan för mig var att det fanns en diverse stalkers utplacerade på stan, och det var inte bara jag som var måltavlan för dom. Jag orkade inte vara i min hemstad ett tag och åkte till en annan stad några gånger. I den andra staden upplevde jag ingen stalking alls.

När sånt här pågår blir man ju paranoid och ser faror i allt möjligt. Det blev svårt att skilja på vad som var paranoia och vad som var riktig stalking. I vilket fall som helst förstod jag efter några veckor att dom inte kommer döda mig och slutade vara rädd för dom. Strax efter upphörde det här och jag har inte upplevt något mer efter det här. Jag är tror att dom hade koll på min telefon (jag hade precis skaffat ett kontantkort då) eftersom jag fick en del väldigt konstiga, ibland hånfulla, SMS från ett okänt nummer. Där texten i en del SMS hade referenser till andra SMS jag skickat. Jag märkte inte av något konstigt på internet direkt.
Citera
2022-09-08, 02:34
Medlem
RiktigTIs avatar
Generellt sett så ogillar de som deltar i operationen det här; ha i åtanke att vanliga personer rekryteras att delta vilket är huvudsyftet med det - själva påverkan utförs av vanliga personer medan det koordineras av professionella psykologiska och teknologiska operatörer:
  • att du hela tiden påpekar att det hela är olagliga - alltså att stalka, spionera.
  • att du spelar in det de säger/gör via video/ljud.
  • att du vet vad de gör vilket är en påverkansoperation
  • att du informerar andra om att operationen mot dig är olaglig och att du vill polisanmäla alla inblandade

Lyssna inte på de som försöker försköna det hela - i de flesta fall är de del av det. De seriösa utsatta som mig själv avslöjar det hela som kriminellt det allt de gör är faktiskt olagligt som måste polisanmälas samt avslöjas till media. Dock finns det som konstant skyller på regeringen/staten utan att kräva utredning, polisanmälan och rättsliga åtgärder.

Mitt råd till alla är att inte förstöra era liv genom att låta deras påverkan påverka dig. De kommer INTE skada dig fysiskt (tror jag utav erfarenhet) så agera INTE fysiskt. Ingen av oss vinner på att bli åtalade för oprovocerad våld (i deras ögon). Det de är mest rädda för är att bli påkomna och polisanmälda samt avslöjade officiellt.

Det är i första hand en psykologisk operation som attackerar dig psykiskt. Att vi inte får svar och att vi är förföljda överallt och avlyssnade leder till rädsla för vem som helst. Men efter många år av samma metoder så visar det sig att de endast vill utföra psykologisk påverkan.

De mest högludda vill hjärntvätta oss att det är antagligen demoner/Satan, eller psykopater i staten, eller science fiction-teknologier inom Mind Control. Vad en person TROR på baseras mycket i dennes intelligensnivå - ju lägre desto mer övernaturlig (generellt).

Det ligger lite sanning i alla läger eftersom SAMHÄLLET själv tror på propagandan vilket används mot oss - för att samhället är lättmanipulerat mot sig självt och mot oss. Utan tvekan är vi utsatta för en hemlig påverkans- och underrättelseoperation med dess egna agenda om vad vi ska TRO genom att bli utsatta. SÅ tänk till på vad ni tror på vilket är viktigt.

Vi vet inte vilken grupp specifikt är bakom det här än att denna grupp verkar kunna rekrytera vem som helst i samhället för denna agenda. I min egna fall misstänker jag en kult/sekt/kyrka/sällskap som sponsrar det här vilka har tillgång till statliga resurser globalt sett. Sådana irrationella operationer förklaras med irrationella mål/syften.
Citera
2022-09-09, 01:29
Avstängd
Gerhardts avatar
Citat:
Jag vet inte vad som är bäst? Är som sagt van att använda termen TI sedan tidigare och kommer nog att fortsätta använda den varvat med synonymer som betyder samma sak ibland.

Ja den är som sagt internationell.

Här kan du få en klarare bild av vad som verkligen pågår bakom kulisserna! Vi TI:s har ju fått erfara detta länge men nu kopplas hela mänskigheten upp och även djur.

"Scientists developed a new method of controlling certain nerve cells of the brain to manipulate behaviors — and it’s delivered via viral injection".
https://www.newswars.com/mind-control-scientists-engineer-magneto-protein-capable-of-remotely-controlling-brain-behavior/

Här kan du se hur chippen byggs ihop av injektioner och som sagt nu skall alla kopplas upp genom vaccinerna, därav skapandet av vaccintvång och coronaskräck.

"Mat Taylor, som är expert på hur strålning påverkar människokroppen, har analyserat vaccinet under olika former av strålning. Han har då märkt att under "4g"-strålning ifrån hans router, alltså när den är påslagen. så verkar de kretsar man hittat i vaccinet byggas ihop och bilda mönsterkedjor. Han visar upp bilder på detta. Det verkar vara någon form av kretsar som ser ytterst märkligt ut".
https://www.bitchute.com/video/yzVtz0djLUAI/
Citera
2022-09-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ja den är som sagt internationell.

Här kan du få en klarare bild av vad som verkligen pågår bakom kulisserna! Vi TI:s har ju fått erfara detta länge men nu kopplas hela mänskigheten upp och även djur.

"Scientists developed a new method of controlling certain nerve cells of the brain to manipulate behaviors — and it’s delivered via viral injection".
https://www.newswars.com/mind-control-scientists-engineer-magneto-protein-capable-of-remotely-controlling-brain-behavior/

Här kan du se hur chippen byggs ihop av injektioner och som sagt nu skall alla kopplas upp genom vaccinerna, därav skapandet av vaccintvång och coronaskräck.

"Mat Taylor, som är expert på hur strålning påverkar människokroppen, har analyserat vaccinet under olika former av strålning. Han har då märkt att under "4g"-strålning ifrån hans router, alltså när den är påslagen. så verkar de kretsar man hittat i vaccinet byggas ihop och bilda mönsterkedjor. Han visar upp bilder på detta. Det verkar vara någon form av kretsar som ser ytterst märkligt ut".
https://www.bitchute.com/video/yzVtz0djLUAI/

Jag tillhör numera de som tror att vi TI's utsätts för hela spektrat av attacker i varierad grad och kombination: känslomässigt, psykologiskt, andligt, personliga möten IRL samt även med hjälp av någon form av avancerad teknologi. De flesta verkar fokusera på en aspekt av dessa och tycka att de andra aspekterna är desinformation, dvs man tror exempelvis att det antingen handlar om psykologiska operationer eller om teknologi, eller så tror man kanske att det enbart handlar om andlig krigsföring och inget annat. Detta skapar ju söndring bland oss utsatta, tyvärr.

Så ja, någon form av påverkan med hjälp av avancerad teknologi tror jag man utsätts för, sedan om det är precis exakt så som det framställs i den information du har länkat till här tycker jag blir svårt att avgöra. Det är inte alltid helt enkelt att veta vem det går att lita på till och med inom alternativmedia och den s.k. vakenrörelsen, eftersom det sprids ut en hel del falsk information även där. Förut tog jag till mig det mesta som sant, men med åren har jag blivit mera skeptisk. Det var dock intressant att ta del av och reflektera över det som du delade.

Gällande plandemin och hela den psyopen verkar den ha speglat mycket av det som vi TI's har fått gå igenom. Nu fick så många fler där ute i samhället uppleva hur det är att tvingas in i ofrivillig isolation och bli utsatt för lögner, lurendrejerier, mobbing från myndigheter, psyops och olika konstiga offer- och förnedringsritualer. Så det kan nog stämma att sådan avancerad teknologi som tidigare har testats på TI's nu börjar spridas ut och användas på allt fler i samhället, inte bara TI's.
Senast redigerad av rosalotus 2022-09-09 kl. 18:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in