Citat:
Ursprungligen postat av
Smileyfejs
Du kommer inte trivas att jobba på mcdonalds eller dylikt de säger jag bara. Det är ett skitjobb verkligen i samhällets botten.
Lager är väl också skit! Men där är du för dig själv och kan undvika idioter och tjänar mycket mer.
Lita på mina kloka ord! Upptäck en ny
Bransch än servetris/donken.
Jag väljer att jobba vart jag vill och märker jag att det inte var något för mig med t.ex Mc.Donalds, ja..Då är det min personliga erfarenhet och beslut om att sluta eller fortsätta. Känner jag för att söka ett jobb som anses som ''skit'' för andra, så är det liksom mitt val?
Men nu har jag i alla fall fått respons om att det går bra med att söka till snabbmatrestaurang. Jag trivs med tempot och miljön, så varför inte göra dagarna roligare, liksom.
Samma sak om en person som gillar massa spänning och har ett uppdrag där han får massa spänningar. Varöfr inte söka sig till fler abreten där han får massor av spänningar om han nu trivs med det?
Exakt samma sak i mitt fall
Så länge det är liksom..Okej..Men jag vet ju liksom inte om det är en ''underförstått'' grej att man helt enkelt inte söker sig till en annan matställe arbete...