Du kan fråga vem som helst som har lite kunskap att han har lämnat DP. Fråga den där Crimesweden killen själv. Du litar nog mer på han än vad du litar på mig. Men kan någon som vet samma sak som jag bekräfta den infon i denna tråden?
Jag har kontakter inom DP som inte har något emot Dumle han har gjort otroligt mke för dem. Han var faktiskt en av 4 ledare. Han hade inga skulder till någon av de eller något. Men han kunde inte fortsätta vistas i Rinkebyområdet om han inte längre var en del av dem. Han är fortfarande vän med en del av dem.
Vet någon om Scar är efterlyst? Va han häktad för mordet på pappan i Farsta och släpptes? Han hänger utomlands tillsammans med Thrife just nu och skjuter med guns på skjutbana. Är Thrife och scars gäng allierade med Haval och Shottaz ?
Har inte koll på om de är allierade. Thrife följer inte Yasin ser jag men han följer Jaffar Byn och Haval tror jag, om det nu säger något. Thrife är väl tajt med Vårby och de var kanske inte så nöjda med Yasin i kidnap-rättegången?
I utredningen om åldringsbedrägerierna hängde Thrife och Scar med FLG-killar, men det var ju länge sedan.
Det finns en del intressanta små detaljer som dyker upp här och var i FUP. Polisen misstänker exempelvis att Ninow använt sin kusin, Osman Nuuhs, pass i samband med att han reste till Spanien och där plockat ut pengar tillsammans med Asad Adan Hersi ("Hoodz"), Abdimalik Hussein ("Alpo") och Mikail Tuncer.
.
När Osman Nuuh konfronteras med den misstanken påpekar polisen även följande:
Samma dag som pengarna plockas ut i Spanien blev du kl 22:05 svensk tid kontrollerades av polisen vid Rönnbärsgården i Enskededalen. [Du] Var tillsammans med Daniel Rydholm, Jack Thrife, Galiyev ["Scar"], Harry Hilding, Jay Lindgren, Yuusuf Liibaan, Abdi Ali).
T o m Rheinfledts dotter figuerar i den FUP:en...
Om man ska gå efter Ig-följning så verkar det förresten vara många i musikbranschen som inte gillar Yasin. Kvar finns typ Imenella, Cherri, Jirel och producenter - såna som följer "alla", och massa fans förstås.
Har Yasin bränt andra broar? Är han fortfarande med Shottaz? Eller kanske dragit sig ur för att fokusera på sitt barn och musik? Det vore ju rätt val i så fall. Bättre att finnas där för sitt barn när hon växer upp... Har inte lyssnat på hans nya musik - vet inte om han dissar eller ger shoutout till folk, jag bara spekulerar...
Senast redigerad av TigerKid2 2022-09-05 kl. 17:55.
Ja men han e inte de aktivt, han har försett polisen med den informationen han vet om Shazam vs Dp t.ex med mera. Han ville ut och nu hjälper polisen honom att försöka ta sig ur det kriminella livet.
det har jag sagt sen jag läste FUP angående Rozh's mord....
Äntligen någon som fattar lite i den här tråden. Läste också den FUP:en och hade den teorin. Men har det nu BEKRÄFTAT av en källa som till 100% vet de. Orkar inte med folk som skriver emot mig längre. Ni får välja att tro på mig eller skita i de.
Äntligen någon som fattar lite i den här tråden. Läste också den FUP:en och hade den teorin. Men har det nu BEKRÄFTAT av en källa som till 100% vet de. Orkar inte med folk som skriver emot mig längre. Ni får välja att tro på mig eller skita i de.
Vilken FUP. Där en av grabbarna från Märsta blir rullstolsburen?
Vill bara säga en sak. Jag sa från början att Dumle inte goade… dumle=jävligt bra vän med Sebbe. Sebbe=vän med Cuz. Man får skit i denna tråden när man säger något kontroversiellt som är sant.
Hur förklarar du då att man hittade hans DNA på en nyligen rökt cigg efter mordet på Rozh?