2022-09-07, 12:51
Medlem
baronvondumhufvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Minst 160 000 flickor under 15 år kontaktas i sexuellt syfte på nätet , 330 st är alltså en mycket litet antal av de som utsätts de övriga är helt vanliga flickor som råkar finnas på nätet många dessutom på sidor som är skapade just för barn

Eh JA.
Men jag tycker det ÄNDÅ är viktigt att lyfta fram att STATEN (SiS) är med och begår övergrepp samt även skapar lätta offer.
Var detta fel att ta upp eller!?
Citera
2022-09-07, 12:52
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Det finns ett problem med Dumpen och det är att alla blir dömda till "dödsstraff".

Gjort liknelsen med mord tidigare, att med Dumpen så skulle en massmördare vilken kallblodigt mördat, torterat 50 människor få samma straff som en på något sätt vållat en annans död.

Jo jag kan hålla med om att det blir en pöbel som ropar dödsstraff i samband med Dumpens videos, man kan ju hoppas/önska att våra politiker ser närmare på problemet och gör något åt saken, sen vad man ska göra, det vet jag tyvärr inte.
Citera
2022-09-07, 12:55
Medlem
Citat:
Minst 160 000 flickor under 15 år kontaktas i sexuellt syfte på nätet , 330 st är alltså en mycket litet antal av de som utsätts de övriga är helt vanliga flickor som råkar finnas på nätet många dessutom på sidor som är skapade just för barn

Helt vanliga flickor? De blir utsatta för sexuella övergrepp via datorskärmen?
Citera
2022-09-07, 12:56
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Hur vet du att klippet på Youtube med gråtande barn inte var klipp från någon dramaserie eller någon film
Har jag sagt att det inte är så, nej det har jag inte. Men det känns inte rätt att utnyttja en barnröstskådespelares gråt till detta.
Är det datorsimulerad gråt är det såklart okej.
Citera
2022-09-07, 13:01
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Helt vanliga flickor? De blir utsatta för sexuella övergrepp via datorskärmen?

"adina" är ett av Dumpens största fan, Dumpens försvarsadvokat, ta uppgifter från denna skribent med en nypa salt.
Citera
2022-09-07, 13:27
Medlem
I senaste podden pratar Patrik och Sara om hur same-gäddan kunnat bli så jävla sjukt ond.

Den jäveln kanske har blivit svårt kränkt någon gång?

Finns många klipp på ”kändisen”.

https://tv4play.se/program/robinson/mathias-kristoffersson-tvingas-b%C3%A4ra-runt-p%C3%A5-en-k%C3%A4tting/11976545

Kommer TV att rensa bort den här sjuka människan ur sitt arkiv?
Citera
2022-09-07, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Det hade givetvis varit bättre om de nu överhuvudtaget ska leka rätsskipare.
Men om isf skulle inte "freakshowen" på olika forum fortsätta och därmed Sara + Patrik inga Swishpengar få (för vad än folk säger är det deras huvudsakliga drivkraft).
Varför är det viktigaste i erat liv att pedofiler ska få härja fritt och anonymt? Så konstigt, om man inte är en rädd pedofil själv alltså.
Senast redigerad av bukfylla 2022-09-07 kl. 13:46.
Citera
2022-09-07, 13:47
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bukfylla
Varför är det viktigaste i erat liv att pedofiler ska få härja fritt och anonymt? Så konstigt, om man inte är en rädd pedofil själv alltså.

Jag har aldrig påstått att dom ska få "hjälp anonymt" eller att dom ska få härja fritt för den delen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
I senaste podden pratar Patrik och Sara om hur same-gäddan kunnat bli så jävla sjukt ond.

Den jäveln kanske har blivit svårt kränkt någon gång?

Finns många klipp på ”kändisen”.

https://tv4play.se/program/robinson/mathias-kristoffersson-tvingas-b%C3%A4ra-runt-p%C3%A5-en-k%C3%A4tting/11976545

Kommer TV att rensa bort den här sjuka människan ur sitt arkiv?

Mörker 99 % av året, en fru som inte vill ha honom och döttrar som växt sig så pass gamla att de inte behöver honom mer samtidigt som han inte kan relatera med dem om någonting i deras liv längre. Varken åldersmässigt eller könsmässigt. Det enda han har kvar är sina renar och sin ensamhet i ett gudsförgätet norrländskt landskap. Inte konstigt alls egentligen att medelålders gubbar som han går in i någon typ av psykos. Inte säkert att han var sjuk i huvudet redan under robinson-tiden. Kanske kom efter det.
Senast redigerad av Agoldenage 2022-09-07 kl. 13:53.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Jag har aldrig påstått att dom ska få "hjälp anonymt" eller att dom ska få härja fritt för den delen.
Blev fel i citeringen.
Citera
2022-09-07, 14:00
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bukfylla

Då kan vi ju lägga ner rättsväsendet helt och låta pöbeln straffa alla brottslingar.
Om du inte fattar att vi som har invändningar mot Dumpens metoder har det av rättssäkerhet att göra, då är du nog inte vassaste kniven i lådan.
Citera
2022-09-07, 14:01
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Finns det något bevis överhuvudtaget på att lappgäddan är gripen? Låter uppdiktat tycker jag att polisen skulle stå runt ett hört och plocka upp honom.
Frugan hans laddar upp bilder som vanligt på instagram, som att inget har hänt, senast ett par dagar sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in