2022-09-07, 10:43
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsJustAFleshwound
Ljudklippen i Dumpens inlägg kommer väl inte från samtal, var det inte röstmeddelanden som vidret hade lämnat?

Tyckte jag såg konversationen i skrift med andra part "blurrad", men jag kan ha sett fel.
Citera
2022-09-07, 10:47
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Haha dumskallen fattar ju inte ens förens dom kommer utanför butiken att allt är en bluff.

Det är väl synonymt med alla som blivit uthängda, för om det fattat vad som ska ske skulle ju inga möten blivit av!
Citera
2022-09-07, 10:56
Medlem
CuckoosNests avatar
Det är intressant hur vissa är så starkt emot Dumpen här, jag tycker nog allt det är bra att dessa människor blir ditsatta.
Jag är nyfiken på hur många av dessa fall som lagförs, det är väl några som blivit häktade tack vare Dumpen?
Citera
2022-09-07, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vi vet inte. Men jag tror att familjen redan vet att han har stora problem, inte detta såklart men det har nog hänt en del saker. Han är sjuk, det är lätt att se på hans utseende.

Ja, det är uppenbart att han befunnit sig i en nedåtgående spiral ett bra tag. Seperationer kan slunga ut en i ett kaos av sprit och snusk. För många kan det vara utvecklande att möta sin skuggsida när livet rasar, men här gick det helt åt helvete minst sagt. Alkoholism, narcissism, autism och på detta ett skevt sjukt manlighetskomplex är nog några av aspekterna i hans personlighet som föregick hans fall.
Senast redigerad av Fosforos 2022-09-07 kl. 11:04.
Citera
2022-09-07, 11:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Ja, det är uppenbart att han befunnit sig i en nedåtgående spiral ett bra tag. Seperationer kan slunga ut en i ett kaos av sprit och snusk. För många kan det vara utvecklande att möta sin skuggsida, men här gick det helt åt helvete minst sagt. Alkoholism, narcissism, autism och på detta ett skevt sjukt manlighetskomplex är nog några av aspekterna i hans personlighet som föregick hans fall.
Jag är nästan säker på att det här blev kulmen av växande problem, familjen är nog på ett sätt lättad att det blev ett avslut. Alkoholism är ganska säkert det syns att han har supit rejält de senaste åren det är en missbrukares ansikte. Stackars familj.
Citera
2022-09-07, 11:07
Medlem
Han känns inte som han bryr sig så mycket om Dumpens dumpande i konfrontationen. Som att han helt förlikat sig med sin störning. ”Ja säg det” är enda svaret som att han mest är fascinerad själv över vilka gränser han skulle gå över.
Citera
2022-09-07, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Ja, exakt, bra att du erkänner, för likt förbannat så skapar ju Dumpen dessa fall, för utan Dumpen, ingen att träffa.
Hälften av alla flickor under 15 år blir sexkontaktade på nätet, det innebär kring 160 000 flickor mellan 10-14 år utsätts för sådana kontakter
Bland dessa 160 000 lär det finnas åtminstone 10 000-20 000 flickor som tillhör gruppen ensamma ,ledsna med dåligt socialt liv. Bland dessa flickor som är ensamma osv lär det finnas en andel som är lätta offer när någon visar intresse , lyssnar och säger att de är fina och duger .

I tråden var det just en sådan flicka som berättade att hon utsatts , hon är inte direkt ensam , få av dessa berättar för någon vuxen i tid när de utsatts för att de skäms och för att det verkligen visar att det faktiskt är sant , de är värdelösa och dumma i huvudet som hamnat i en sådan situation att de lurats att klä av sig, filma sig och i vissa fall också träffa vuxna män
Citera
2022-09-07, 11:13
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Det är intressant hur vissa är så starkt emot Dumpen här, jag tycker nog allt det är bra att dessa människor blir ditsatta.
Jag är nyfiken på hur många av dessa fall som lagförs, det är väl några som blivit häktade tack vare Dumpen?

Jag har inget emot att pedos åker dit, men däremot invändningar mot att Dumpen själva skapar många av dessa fall via sina ca 200 extremt villiga fejkprofiler.

Ingen blir ju lagförd pga mötet med Sara, möjligen om det finns annat i bakgrunden, vilket kommer fram på något sätt.
Tror att det är en försvinnande liten del av dessa uthängda som blir lagförda, dock slås ju deras liv sönder och samman för evigt än om de inget brottsligt gjort.

Är det ett samhälle där Pöbeln dömer vi vill ha, ska en fd hora, fd knarkare, en manshatare, vara Domare?
Citera
2022-09-07, 11:26
Avslutad
Robinsongäddan spar i alla fall inte på krutet i beskrivningarna av sina sinnessjuka fantasier. Av alla hor- och kuk-formuleringar så stannade jag upp en stund när jag läste denna:

"Vad heter horungen förresten?"

Efter sida efter sida av chattar med hur det ska domineras, hårdknullas, pissas med mor och barn osv så kommer åtminstone en liten hint om att det treåriga knullköttet kanske är en människa trots allt. Vilken MAN han är

Har sparat filen med avskummets röstmeddelanden på datorn, nästa gång jag känner för att bli packad ska jag rada upp shotsglas och ta en sup varje gång han säger "hora".

Det värmer extra mycket att vissa användare som skriver flitigt här blir helt ifrån sig över Dumpens metoder, jag ser det som en indikation på att de fungerar. Gäddorna är normala män som hetsas av dumpen till att skriva dessa saker, de har inte gjort något fel, rättsväsendet skötte detta utmärkt innan dumpen startade, förhålladen mellan 12åringar och 40+ åringar är normalt, Patrik är pedofil själv samt kolatorsk och Sara är en tandlös hora. Ingen dålig pajkastning.
Citera
2022-09-07, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hälften av alla flickor under 15 år blir sexkontaktade på nätet, det innebär kring 160 000 flickor mellan 10-14 år utsätts för sådana kontakter
Bland dessa 160 000 lär det finnas åtminstone 10 000-20 000 flickor som tillhör gruppen ensamma ,ledsna med dåligt socialt liv. Bland dessa flickor som är ensamma osv lär det finnas en andel som är lätta offer när någon visar intresse , lyssnar och säger att de är fina och duger .

I tråden var det just en sådan flicka som berättade att hon utsatts , hon är inte direkt ensam , få av dessa berättar för någon vuxen i tid när de utsatts för att de skäms och för att det verkligen visar att det faktiskt är sant , de är värdelösa och dumma i huvudet som hamnat i en sådan situation att de lurats att klä av sig, filma sig och i vissa fall också träffa vuxna män

Det är farligt att odla en offerkultur också. Utsatts och utsatts, dags att lära sig i den åldern att man har en egen vilja också. Jag skyller inte allt på tjejerna och tycker definitivt inte att idioterna som utnyttjar dem gör rätt, men det är samtidigt en otjänst att lära tjejer offermentalitet. Tror inte det är ensamhet såsom brist på egen vilja som får dem till att bli groomade. Tror fan tjejer som blir groomade oftast är uppfostrade av narcissistiska föräldrar som lärt dem att inte ha en egen talan. De är uppfostrade av sin sadistiska föräldrar i att inte dra egna gränser. Detta om något gör dem till pundare och fan och hans moster om något.
Citera
2022-09-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Ingen har ju begått nåt brott när dumpen fångat dem, så polisen är inte det minsta intresserade. Tvärtom så har gäddorna blivit "förvarnade" pga dumpen och kanske smiter under radarn igen så polisen får svårare att ha koll på dem.

Jag ser att det logiska tänkandet är på topp här!

Det är alltså svårare att ha koll på en känd pedofil än en okänd?

Jaja vi tänker olika!

Sedan så borde ju polisen kolla all er internet-verksamhet resten av livet.

Sex är inte en rättighet för någon, och speciellt inte för sjuka människor som ni.
Citera
2022-09-07, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos

Det är farligt att odla en offerkultur också. Utsatts och utsatts, dags att lära sig i den åldern att man har en egen vilja också. Jag skyller inte allt på tjejerna och tycker definitivt inte att idioterna som utnyttjar dem gör rätt, men det är samtidigt en otjänst att lära tjejer offermentalitet. Tror inte det är ensamhet såsom brist på egen vilja som får dem till att bli groomade. Tror fan tjejer som blir groomade oftast är uppfostrade av narcissistiska föräldrar som lärt dem att inte ha en egen talan. De är uppfostrade av sin sadistiska föräldrar i att inte dra egna gränser. Detta om något gör dem till pundare och fan och hans moster om något.
Syns i domar att det är just unga med diverse problem som råkat ut för övergrepp på nätet och i verkligheten .
Står nämnligen i domar en hel del om offren och där framkommer det att de varit deprimerade, ensamma, svårt med sociala kontakter, haft turbulent familjeliv , låg självkänsla , mobbade, har diagnoser osv räcker tom att föräldrarna skilt sig och att de bytt skola för att hamna i ett läge som känns hopplöst och ensamt för att de ska vara lätta offer

.För killar kan det vara ungefär samma saker plus att man råkar bo där alla sysslar med sport och man själv är liten och inte är sportig för att hamna lite vid sidan av
I tonåren har man inte perspektiv på livet , dessutom kaosartade hormoner med djupa dalar vid motgångar, då söker sig många till nätet där de kan prata av sig anonymt
Vuxna predatorer känner lätt igen vilka som är lätta offer och vet exakt hur de ska skapa förtroende , smickra och säga exakt rätt saker , yngre tonåringars högsta önskan är passa in och vara rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in