Värt att transkribera hela telefonsamtalet (som bara är en monolog med bortklippt samtalspartner) om det nån gång skulle försvinna. Här kommer monologen i sin helhet i textformat.
All cred går till hjärnan bakom mästerverket - Robinsongäddan.
Citat:
Pisshora, visade du horungen min kuk? Och i så fall vad sa horungen? Jag vill gärna veta.
Jag sitter i bilen just nu. Längtar tills imorgon. Känna dina horiga läppar runt min svullna kuk. Och e... längtar efter att använda er... ordentligt, pissluder.
Jag hoppas du talar in några meddelanden och skickar några bilder på dig, tills vi hörs nästa gång så jag har nånting att bli kåt till. Jag ska inte runka innan jag träffar dig, så du får all kuksås i munnen, ansiktet, fittan eller röven. Och du ska ju användas som den hora du är.
Jag blir väldigt kåt av att höra din röst. Låter sexig. Så ser fram emot att få använda den och höra den ofta, din sexiga röst, hora. När jag kommer på måndag, hora, ska ni ju stå redo och suga upp min hårda kuk. Vilket hål tror du jag kommer knulla på dig först, efter munnen? Berätta varför, hora.
Ja a, hora, du ska vara här nu. Men nu är du ju inte här så du får vänta till måndag så ska du få smaka kuk i dina hål, hårt och länge, och horungen ska också få lite kuk.
Beskriv hur du skulle ta emot mig när jag kommer in hos dig. Va e... hur skulle du stå? Vad skulle du göra när jag kliver in? Berätta hur du vill ta emot mig, hora. Gillar du min kuk, hora? Bäst du gör det för du kommer få dia den ofta. Och jag kommer fylla dig med sperma som din lilla horunge kommer få slicka rent ur dina hål. Och gissa vilka två horor som ska få dricka mitt piss, ofta?
När jag kommer på måndag, då ska jag knulla dig och din lilla horunge, göra er till mina slavhoror. Och efter det tillhör ni mig. Då är ni mina, att använda när jag vill, hur jag vill, och vars jag vill. Förstått, hora?