2022-09-06, 18:51
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryanantivax
https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/x7byz9/antivax_olympic_gold_medalist_szilveszter/

Antivax guld medaljisten dör kort efter covid vaccinet

Tur att novack (tennispelaren) inte tog dödsinjektionen!
Den 51-årige f.d. gymnasten vägrade att vaccinera sig. Istället postade han en bild på Instagram som visade en flaska Vodka och hade texten:
"Jag vaccinerade mig själv, och inte behövde jag vänta veckor på andra dosen! "
https://www.instagram.com/p/CUdHugLgB28/

Insjuknade enligt officiella uppgifter i COVID-19 i början på November, bara ett par dagar efter att han vaccinerat sig med Johnson & Johnson. Lades sedan in på sjukhus i mitten på November med allvarlig COVID-19 och låg syresättning. Han flyttades 3 December till en intensivvårdsavdelning där han sövdes och placerades i respirator. Efter nästan två månader i repirator och slutligen ECMO avled han med söndertrasade lungor. Han hade då placerats på den Europeiska listan för lungtransplantation.

Enligt obekräftade rykten var han COVID-positiv när han därför valde att vaccinera sig. Det man kan konstatera är att Szilveszter Csollany's död inte är någon biverkning av ett vaccin, utan ett tragiskt exempel på att COVID-19 är en oberäknelig sjukdom som, trots att den ger förhållande vis få personer allvarliga symptom, då och då drabbar i övrigt fullt friska personer med tråkiga konsekvenser.
2022-09-06, 19:00
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Kan du hänvisa till någon studie eller källa som är PUBLICERAD innan massvaccination gällande kopplingen till myokardit och covid. Allt mellan Q1 2020-Q2 2021 är godtagbart.
Den första studien jag refererade till i (FB) Vaccinerna - biverkningstråden. är PUBLICERAD 27 Juli 2020.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7385689/

Den andra studien jag refererade till är PUBLICERAD 14 Juli 2020
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.07.12.20151316v1

Det finns ett dussin andra studier i ämnet publicerade innan Q2 2021.
2022-09-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Den 51-årige f.d. gymnasten vägrade att vaccinera sig. Istället postade han en bild på Instagram som visade en flaska Vodka och hade texten:
"Jag vaccinerade mig själv, och inte behövde jag vänta veckor på andra dosen! "
https://www.instagram.com/p/CUdHugLgB28/

Insjuknade enligt officiella uppgifter i COVID-19 i början på November, bara ett par dagar efter att han vaccinerat sig med Johnson & Johnson. Lades sedan in på sjukhus i mitten på November med allvarlig COVID-19 och låg syresättning. Han flyttades 3 December till en intensivvårdsavdelning där han sövdes och placerades i respirator. Efter nästan två månader i repirator och slutligen ECMO avled han med söndertrasade lungor. Han hade då placerats på den Europeiska listan för lungtransplantation.

Enligt obekräftade rykten var han COVID-positiv när han därför valde att vaccinera sig. Det man kan konstatera är att Szilveszter Csollany's död inte är någon biverkning av ett vaccin, utan ett tragiskt exempel på att COVID-19 är en oberäknelig sjukdom som, trots att den ger förhållande vis få personer allvarliga symptom, då och då drabbar i övrigt fullt friska personer med tråkiga konsekvenser.

wow, måste vara jobbigt att leva i upp-och nervända världen.

"Enligt obekräftade rykten var han COVID-positiv när han därför valde att vaccinera sig". förstår att du riktar dig till efterblivna, men snälla, kan du ta lite hänsyn till oss andra också?
2022-09-06, 19:41
Avslutad
Citat:
Hela diskussionen om myocarditis efter COVID-19 är helt absurd. Det är en påhittad skrämselpropaganda som antivaxxar-patrasket sitter och onanerar åt varje gång de läser att en person avlidit i hjärtrelaterade komplikationer. Det faller under den ihopsvamlade föreställningen att ALLA som avlider gör det i komplikationer orsakade av vaccin och är beredda att ljuga hejvilt för att slippa erkänna att de är lågintelligenta idioter som fått allt om bakfoten.

De sista 100 inläggen verkar ha handlat om att slippa erkänna antivaxxar-patrask-lögnerna om att Cristian Eriksen var vaccinerad, och påståendena om att det var vaccinet som orsakade det hjärtstopp han råkade ut för under matchen. Som många påpekat var han INTE vaccinerad. Däremot testade han positivt för COVID-19 en kort tid innan EM 2020.

Men vad säger forskningen? I den här tyska studien tittade man på patienter mellan April-Juni 2020. Alltså långt INNAN något vaccin administrerats. Där visade det sig att 60% hade en pågående myocardial inflammation. 71% hade förhöjda nivåer av Troponin. Över hälften av personerna hade alltså myocarditis efter COVID-19.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7385689/

En annan studie visade att 37% av smittade personer hade pågående pericarditis, myopericarditis eller myocarditis 10 veckor efter att de diagnostiserats med COVID-19. Studien publicerades Juli 2020 och även denna gången finns inget vaccin inblandat. Notera att majoriteten av patienter i studien är medleålders kvinnor - alltså den grupp som har LÄGST risk att drabbas av myocarditis.

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.07.12.20151316v1

Det finns alltså flertalet studier som visar att så många som 60% av alla som får COVID-19 drabbas av myocarditis.

Hela problematiken med myocarditis har ju flaggats upp från medicinskt håll långt INNAN en enda person blev vaccinerad. Hur i h-e kan man vara så blåsta som individerna ingående i det globala antivaxxar-patraskeriet? Och dessutom skylta med det genom att ideligen länka till Bitchute, Rumble och nu även Reddit? Det är som att kalla in Runar Sögard som karaktärsvittne i en rättegång om ekonomiskt fiffel.

Det får faktiskt vara slut på detta evinnerligt eländiga och amatörmässiga antivaxxar-patraskeriet.

Men Under 40 Have Higher Risk Of Myocarditis From Vaxx Than COVID

Ja vi är lögnare hela bunten eller hur

https://www.youtube.com/watch?v=MGILgxMx5CY&list=WL&index=2&t=599s
2022-09-06, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Har han fortfarande Bells Palsy?

Om jag inte minns fel , så fick hans vackra fru (Hailey Rhode Bieber) en stroke av vaccinet också..
2022-09-06, 20:04
Medlem
Denna sammanställning på svenska är välgjord. Dock endast en i mängden som kommit fram till liknande ovedersägliga slutsats.

https://youtu.be/XwuI596FYac
2022-09-06, 22:44
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Nu har ju vaccinet bara godkänts med villkor.
Är vi säkra på hur biverkningarna registrerades i ursprungsförsöken?

Hur ser CDC på dessa två veckor i dag?

Självklart måste man registrera biverkningar när man gör kliniska prövningar. Effekt och säkerhet är ju precis vad de handlar om. Vad skulle man annars ha registrerat? Jag förstår inte hur du ens kommer med sådana här kommentarer. Om du anser att något inte skötts korrekt så måste det vara du som lägger ner tid på att läsa publikationer och påpeka detta.
2022-09-06, 22:45
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Du trollar ju tråden! Lägg ned! Du är ju den största pajasen här med ditt trams! Du kan ju återkomma med din källa eller sluta ljug så förbannat
Nej du har påstått någonting och då ska du redovisa källan till påståendet.
Varför diskuterar du ens här om du inte svarar på det jag skrivit. Jag ställde en fråga.
2022-09-06, 23:05
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
wow, måste vara jobbigt att leva i upp-och nervända världen.

"Enligt obekräftade rykten var han COVID-positiv när han därför valde att vaccinera sig". förstår att du riktar dig till efterblivna, men snälla, kan du ta lite hänsyn till oss andra också?
Vad är det du inte förstår? Enligt de obekräftade rykten som går inom gymnastiken hade Szilveszter Csollany varit sjuk i COVID-19 i över en vecka när han valde att vaccinera sig (det är hårt att vara antivaxxar-patrask när man måste erkänna att det kanske inte var en snuva man drabbats av). Ett par dagar efter vaccinationen kliver han in på sjukhuset och då är det så långt gånget och han har så dålig syresättning att man plockar in honom direkt. Ett par dagar senare ligger han i respirator med en slang ned i lungorna.

Min poäng är att han inte avled i följderna av någon biverkning (som den intiala posten ville antyda). Mig veterligen är inte dålig syresättning till följd av långt gången viral pneumonit någon biverkning.
2022-09-06, 23:47
Medlem
Citat:
Vad är det du inte förstår? Enligt de obekräftade rykten som går inom gymnastiken hade Szilveszter Csollany varit sjuk i COVID-19 i över en vecka när han valde att vaccinera sig (det är hårt att vara antivaxxar-patrask när man måste erkänna att det kanske inte var en snuva man drabbats av). Ett par dagar efter vaccinationen kliver han in på sjukhuset och då är det så långt gånget och han har så dålig syresättning att man plockar in honom direkt. Ett par dagar senare ligger han i respirator med en slang ned i lungorna.

Min poäng är att han inte avled i följderna av någon biverkning (som den intiala posten ville antyda). Mig veterligen är inte dålig syresättning till följd av långt gången viral pneumonit någon biverkning.

Vilken läkare skulle vaccinera någon under pågående infektion? Låter som grovt tjänstefel.
2022-09-07, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Ja. Jag har också börjat förstå det nu. Hade covidvaccinet varit farligt så hade vi naturligtvis bombarderats med krigsrubriker i Aftonbladet och på Ekot, och myndigheterna hade genast dragit in vaccinerna och avblåst kampanjen. Så klart. Det förstår ju vem som helst. Så gå iväg och ta sprutorna nu, alla ni som avvaktat i 20 månader. Kusten är klar!

Ja om forskarna en dag skulle hitta allvarliga biverkningar, då hoppas man att det blir stort larm för myndigheterna och att dom informerar alla korrekt. Aftonbladet skulle naturligtvis kasta sig över en sådan nyhet och grilla myndigheterna.
2022-09-07, 10:09
Medlem
Citat:

jag förstår inte hur man kan vara så korkad att man låter sig injiceras mot någonting som aldrig har bevisats existera, eller hur man kan vara så naiv alternativt otäck att man uppmuntrar andra till att göra så.

låt oss lämna obekräftade rykten åt sidan och ägna oss åt riktig vetenskap.

var finns beviset för det påstådda viruset?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in