f
Citat:
Ursprungligen postat av
JaraHierarkiTemple
Det bästa är ju inte att träna när man har en infektion då det påverkar kroppen och särskilt mot en bakterie infektion som man äter penicillin för. Men vissa infektion att träna är bättre än andra och sen beror det på vilka symptom du har, t.ex. feber så är det no no. Vilken mag infektion har du?
alltså har bara gastrit inflammation som orsakats av en bakterie. Jag har alltså haft det här i flera år och ändå tränat och inte varit sjuk... det är inte så att jag har feber, ont i magen, förkylning eller sånt