Citat:
Ursprungligen postat av
TredjeDiket
Du har rätt, men det handlar också om mängd. Tramadol är oerhört potent om man klarar att hantera 600-800 mg. Särskilt om man "fyller på", alltså inte allt på en gång utan plussar 100mg varje timma.
Sub är ju hela mängden på en gång som gäller.
Sen går det att kombinera tramadol och benso, det hade jag inte rekommenderat med Sub.
Ja men alltså jag har tagit tram innan och det har varit mycket bättre, tror ni inte de beror på att sub tar bort trammen så att det är därför de inte funkar?
Förr i tiden när jag tog tram så rökte jag också iofs men det är extremt mesigt rus jag får nu, inte alls som innan och det är samma tram också.. måste ju vara subben som tar över om jag nu tagit de varje dag i typ en månad? Det här typ varit som att jag är nykter... Det lilla mini jag tog av sub gjorde mer än 400mg sandoz
Jag brukar alltid ta 400 och det funkar bra men nu var det nästan som att vara nykter. Det måste ju vara nåt som krockar för jag tog t.o.m 3 benso med trammen och allt jag märkte va Benson.. tror ni inte jag borde vänta till subben har försvunnit från systemet?
Är det mycket skillnad på 400mg och 600? Och varför måste man ta det 100 åt gången?
Bupropion en var 10x mer potent än trammen..