2022-09-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Fiendes fiende kommer alltid va en vän gäller i det fallet
Skulle inte tro det. Har fått info från flera att han inte goade. Har även fått info om att han nu är polisinformatör men den infon kommer ni aldrig någonsin få höra av mig igen för vet hur mycket skit man får när man talar sanning. Jag kommer inte kunna förklara varför men hoppas att ni för en gångs skull litar på det jag säger för om ni kollar på infon jag har bidragit med så har den stämmer i 80% av alla fall. Detta är en källa som vet det till 100%. Men tro vad ni vill… Har vetat detta sen typ 2 månader tillbaka.
Citera
2022-09-04, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Skulle inte tro det. Har fått info från flera att han inte goade. Har även fått info om att han nu är polisinformatör men den infon kommer ni aldrig någonsin få höra av mig igen för vet hur mycket skit man får när man talar sanning. Jag kommer inte kunna förklara varför men hoppas att ni för en gångs skull litar på det jag säger för om ni kollar på infon jag har bidragit med så har den stämmer i 80% av alla fall. Detta är en källa som vet det till 100%. Men tro vad ni vill… Har vetat detta sen typ 2 månader tillbaka.
Har kontakter både på den goade och onda sidan så att säga. Kan säga att jag känner folk inom DP på den onda men den goda kan jag inte gå ut med.
Citera
2022-09-04, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Sebbe bråkade med folk i kommentarsfältet och sa att han inte gömmer sig men att yasin gömmer sig i UK. Cuz nämnde inget om sebbe han låtsades som inget men Josef snackade med sebbe och han o sebbe verkade vara jätte bra vänner.

Citat:
Vill bara säga en sak. Jag sa från början att Dumle inte goade… dumle=jävligt bra vän med Sebbe. Sebbe=vän med Cuz. Man får skit i denna tråden när man säger något kontroversiellt som är sant.

Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Han bråkade med yasins hundar i kommentarfältet. Att yasin är i uk o han i Spanien va ska han göra nåt sånt

Tack! Josef kanske är en gemensam kompis bara - om cuz är vän med Sebbe skulle han väl uppmärksammat honom - "min bror" hit och dit?
Citera
2022-09-05, 09:09
Medlem
Citat:

Vem är polisinformatör? D*mle?
Citera
2022-09-05, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Planen
Vem är polisinformatör? D*mle?

Ja
Citera
2022-09-05, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Ja

Hur kommer det sig att han plötsligt samarbetar med polis?
Citera
2022-09-05, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Tack! Josef kanske är en gemensam kompis bara - om cuz är vän med Sebbe skulle han väl uppmärksammat honom - "min bror" hit och dit?
Vet någon om Scar är efterlyst? Va han häktad för mordet på pappan i Farsta och släpptes? Han hänger utomlands tillsammans med Thrife just nu och skjuter med guns på skjutbana. Är Thrife och scars gäng allierade med Haval och Shottaz ?
Citera
2022-09-05, 12:06
Medlem
jomennogardetsas avatar
Einars gravsten vandaliserad. Vilka kräk kan tänkas ligga bakom? Mördaren?
Citera
2022-09-05, 12:18
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Vart hittar du den informationen eller har du åkt förbi bara ? Satans jävla idioter som inte kan låta gravstenar vara ifred. Respektlöst!
Citera
2022-09-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Vet någon om Scar är efterlyst? Va han häktad för mordet på pappan i Farsta och släpptes? Han hänger utomlands tillsammans med Thrife just nu och skjuter med guns på skjutbana. Är Thrife och scars gäng allierade med Haval och Shottaz ?

Han satt häktad för det mordet efter att ha varit efterlyst men blev släppt några månader sen.
Citera
2022-09-05, 12:51
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Vart hittar du den informationen eller har du åkt förbi bara ? Satans jävla idioter som inte kan låta gravstenar vara ifred. Respektlöst!

En släkting berättade. Gemensamma bekanta.
Citera
2022-09-05, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in