2022-09-02, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Vill bara säga en sak. Jag sa från början att Dumle inte goade… dumle=jävligt bra vän med Sebbe. Sebbe=vän med Cuz. Man får skit i denna tråden när man säger något kontroversiellt som är sant.

Fiendes fiende kommer alltid va en vän gäller i det fallet
Citera
2022-09-02, 13:55
Medlem
Kolla @rappnyheter på Instagram, Haval blev gripen i Skarpnäck, någon som vet för vad? Och att han är i Skarpnäck var ju en liten överraskning fattar inte riktigt hur han vågar de
Citera
2022-09-02, 14:05
Medlem
Haha skönt och höra men varför ger den upp?
Citera
2022-09-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
Kolla @rappnyheter på Instagram, Haval blev gripen i Skarpnäck, någon som vet för vad? Och att han är i Skarpnäck var ju en liten överraskning fattar inte riktigt hur han vågar de
Om jag blir rik, tyvärr. Min plan är att gå till USA ghetto områderna en riktig känslosam dag eller Mexico kartell och bara vara normal. Dom vet det.... :
Citera
2022-09-02, 14:22
Medlem
Citat:
Blev också chockad. Han e inte rädd iaf. Han lär bli klippt
Citera
2022-09-02, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Blev också chockad. Han e inte rädd iaf. Han lär bli klippt
Tror du einars grabbar är kapabel till det? Vilka isf? Tror inte den där yosef key ens har gjort något utan de bara flashback som fått för sig de tror ja
Citera
2022-09-02, 15:44
Medlem
Haval hade skyddväst så de verkar som folk är efter han
Citera
2022-09-02, 16:20
Medlem
Citat:
Tror du einars grabbar är kapabel till det? Vilka isf? Tror inte den där yosef key ens har gjort något utan de bara flashback som fått för sig de tror ja
Bror jag känner yosef han har skjutit flera gånger. Samir Wakrim t.ex blev skjuten av han i bagis. Har sett han med säkert 4 olika pistoler han har vapen. Men jag tror inte ens han nånsin kommer komma tillbaka till Sverige. Han har stuckit. Jag tror han stuckit för att han har klippt någon (skarpnäck).

Han hasslade även måånga med pepparkaksdeg istället för hash under torkan hahaha
Senast redigerad av Abzid 2022-09-02 kl. 16:23.
Citera
2022-09-02, 16:26
Medlem
Citat:
Bror jag känner yosef han har skjutit flera gånger. Samir Wakrim t.ex blev skjuten av han i bagis. Har sett han med säkert 4 olika pistoler han har vapen. Men jag tror inte ens han nånsin kommer komma tillbaka till Sverige. Han har stuckit. Jag tror han stuckit för att han har klippt någon (skarpnäck).

Han hasslade även måånga med pepparkaksdeg istället för hash under torkan hahaha

Aa har hört grabben skjöt Samir men iaf han mörda inte snickers 100%

Vilka fiender har ens Haval förutom Einar?
Citera
2022-09-02, 17:06
Medlem
Varför är folk ute efter H*val?
Citera
2022-09-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Haval hade skyddväst så de verkar som folk är efter han

Aa och den grejen han hade på huvudet kan ha vart en upprullad balaclava, shunon kanske gled runt maskerad med skyddsväst för att ingen skulle kunna känna igen honom och det var därför polisen tog han för han såg väldigt suspekt ut (bara spekulationer)
Citera
2022-09-02, 17:45
Medlem
Citat:

Menar du att han klippte Mariachi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in