2022-09-04, 20:03
Medlem
Någon som vet något om Stef*n Hidf*lk =a
Hört lite men vet inte om man ska tro på allt!
Citera
2022-09-23, 13:12
Medlem
Ton* *rlanmaz *= I

Någon som vet något om Ton*, jag var mycket i Skövde förr och mötte på honom mer än ett par tillfällen. Skum kille som ljög om allt och lurade alla.
Har hört att han skärpt till sig och fått barn, stämmer det? Kan inte se det framför mig så som han höll på förr, trodde han skulle sitta inne på långt straff eller vara avliden innan 2022 om jag ska vara ärlig.
Citera
2022-11-15, 12:27
Medlem
Vad vet man om HIV-Mats?
Citera
2023-01-22, 00:56
Medlem
Wae. Mustafa. Född 1987 bosatt i Lidköping annagatan tillsammans med fru och barn är en våldtäktsman.
Brukade köra en vit Audi med reg skylt "lelas", hängde på Alfreds i Lidköping
Citera
2023-01-26, 11:36
Medlem
Wael Mustafa Från Lidköping Blev Idag Dömd Till Fängelse I 3år Och 6månader
Citera
2023-01-30, 19:08
Medlem
ViKanKallaHonom...s avatar
Skara.
*ss*d *chmed *li. *=A.
Skriven på en annan adress än Hindsbogatan, vilken han egentligen bor på.
Har ni några erfarenheter av den här vidriga parasiten (NEJ, det handlar inte om namn/hudfärg nu, utan om hans handlingar)?

Input, någon?

Jag delar gärna med mig av fler av mina nyvunna erfarenheter om vem och vad denna skithög är.

Mvh
Citera
2023-01-31, 22:03
Avslutad
Ang *avid holm*ahl (*=d) så går det bra i perioder för han och idag så är båda föräldrarna på rätt körl. Hoppas verkligen det bästa för den grabben. Helt reko när han inte är i fel miljö
Citera
2023-02-01, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViKanKallaHonom...
Skara.
*ss*d *chmed *li. *=A.
Har ni några erfarenheter av den här vidriga parasiten (NEJ, det handlar inte om namn/hudfärg nu, utan om hans handlingar)?

Input, någon?

Jag delar gärna med mig av fler av mina nyvunna erfarenheter om vem och vad denna skithög är.

Mvh

Dela gärna med dig av dina erfarenheter
Citera
2023-02-01, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViKanKallaHonom...
Skara.
*ss*d *chmed *li. *=A.

Input, någon?

Mvh

Säger som ovan,dela gärna med dig. Hört en del om hot, tar lån i andras namn osv
Citera
2023-02-10, 22:44
Medlem
ViKanKallaHonom...s avatar
Allright.
Denna man är en tvättäkta parasit. En parasit på dig/mig/samhället. Jag menar alltså inte ur en socialförsäkringsvinkel, utan (åter igen) på hans beteende. Han använder mer än gärna sin dotter och/eller "familj" som slagträ när det hettar till - väl medveten om att det finns ganska rekordeliga människor även bland fiender till honom. Skulder hittas på, skulder "ärvs" bl a på nåt så konstigt sätt som att du helt enkelt känner den som fick den påhittade skulden från första början.

En viktig detalj är:
Assad har inga kopplingar till bsk!

Han har dragit deras namn i smutsen, vid minst två (!) tillfällen vid lika många konfrontationer - utan att ha någon backning. Han är INTE medlem och han har INTE deras backning oavsett vad han påstår. Detta har jag själv hört från den mest säkra källa som finns i fråga. Open season m a o.

För stunden är det tydligen utpressning och personrån som han vill lära sina barn men saker och ting kan ju ändras.

Själv tycker jag att han är en parasit.
Parasiter tar man bort.
Citera
2023-03-28, 21:57
Medlem
jewclaws avatar
De flesta föredetta tunga kriminella i Mariestad sitter väl vid stationen och i dungen och super. Typ *arl, *onny, *adden och som där!
Citera
2023-06-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Hur kriminella ska man vara för att platsa i tråden?

Sebbe som högg ihjäl tidningsbudet i Skövde 2004 är väl ett alternativ för tråden, men är ju inte speciellt kriminell.

Sonny Lund var väl delvis kriminell också innan han trilla av pinnen. Tillhörde kanske Falköping mer än Skövde.

Sonny Andersson är kanske det bästa alternativet från Skövde. Hallsbergsdramat bl.a.

Sen har vi Lars eller TT som han kallats och han har väl hunnit med det mesta i livet. Satte ju kniven i halsen på Frejdon för många år sedan och skjutit med hagelbössan i en lägenhet i Ryd så det var ett jävla pådrag, ingen död dock.

Volster! Superkändis. Den jäveln känner väl alla till i stan. Mest pundare bara men ökänd.

Volter...... Den gubben måste ha konserverats efter all alkohol! Inget som verkar bita på honom! Nu sitter han i rullstol och blir skjutsad av sina "kumpaner"... Verkar ännu inte vara på gång att lämna planeten direkt....
Han med kumpaner brukade gå in i butiker, tog det de ville ha och gick ut. En vän som hade butik i stan, hade blivit tillsagd att inte konfrontera companyt.. Istället skulle hon (de) skriva upp det som stulits... Då hängde han med "turkbröderna"... Vet inte vad de heter, bara att de kallades så. Dessa snubbar var(är?) riktigt vidriga och de gjorde hemska grejer.. De var fyra bröder, men sällan alla tillsammans. För de tillbringade en del tid bakom galler...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in