Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Skulle dessa män kontakta även äldre skulle de självfallet backa när fiskaren säger att de är 13 eller 14 år . Gäddorna är ute efter de väldigt unga som har noll erfarenhet av sex och som de kan göra precis vad de vill med utan att de protesterar eller anmäler eftersom barnet vet att gränsen för sex är 15 år
Min erfarenhet är att dessa gubbar är ute efter vem som helst, och det är detta jag menar när jag skriver att de spammar ner allt som rör sig. Det är skit samma om mottagaren uppger sig vara 13 år, 27 år, eller varför inte 67 år. Anledningen är givetvis att alla som inte är helt bakom flötet inser att "hej, vad söt du är" inte kommer att leda någonstans. Att de är bakom flötet och aldrig träffar någon är givetvis också anledningen till att de i en del fall har spammat runt på Kik i tiotals år.
Sedan finns även den grupp som du skriver om, men av det som jag har sett (baserat på domar) så tenderar de som tillhör den gruppen att söka sig till dagis, diverse instutioner, etc. Jämför med hur normala människor söker sig till diverse sociala sammanhang när det är dags att ragga.