Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Den där med skorna, och hennes AAAIIAAAAHH

Den ungen som tjutskriker i reklam för apoteket
+1
+1

Den första har jag redan nämnt, herregud vilken jävla reklam

Och ungen i skrubben ja! Tänk att ha en sån unge i verkligheten.. *ryser*
Citera
2022-08-20, 21:47
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaustiksodan
+1
+1

Vad händer egentligen, viftar han med en mattpiska mot sin förälder "Liam nu måste du ta din dampspruta"

Helt hysteriska ögon typ
Citera
2022-08-20, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad händer egentligen, viftar han med en mattpiska mot sin förälder "Liam nu måste du ta din dampspruta"

Helt hysteriska ögon typ

Trodde det var en tjej?
Citera
2022-08-20, 22:07
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Trodde det var en tjej?

Kanske men är så snabba klipp, ska kolla nästa gång då
Citera
2022-08-27, 22:57
Medlem
Sossarnas dörrknackning- smart o säga till en liten unge: du får väl inte rösta än, är hon på riktigt?
Jag trodde hon visste hur gammal man behöver va för att rösta. Usel reklam.
Citera
2022-08-28, 07:23
Medlem
Den där reklamen från Svenska ostklassiker.
En kvinna som skriker/ropar som fan:

https://www.youtube.com/watch?v=hI5Uihytg9M
Citera
2022-08-28, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Sossarnas dörrknackning- smart o säga till en liten unge: du får väl inte rösta än, är hon på riktigt?
Jag trodde hon visste hur gammal man behöver va för att rösta. Usel reklam.

Ja haha hon säger till och med "du kanske inte får rösta än?". Hon är alltså osäker på om en 1-åring får rösta eller inte. Visar exakt hur bra koll Magdalena Andersson har på nånting i detta land. Ibland önskar jag att hon skulle knacka på min dörr så jag kunde stänga den i ansiktet på henne. Förstört hela mitt land, fy fan.
Citera
2022-08-28, 15:24
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ja haha hon säger till och med "du kanske inte får rösta än?". Hon är alltså osäker på om en 1-åring får rösta eller inte. Visar exakt hur bra koll Magdalena Andersson har på nånting i detta land. Ibland önskar jag att hon skulle knacka på min dörr så jag kunde stänga den i ansiktet på henne. Förstört hela mitt land, fy fan.

Haha, jag tänkte samma sak i går när jag såg deras hycklande reklam för femtielfte gången. Jag skulle minsann hålla ett mindre tal där i dörren och verkligen läsa lusen av henne och låta henne förstå vad jag tycker om vad hon och hennes gelikar har gjort med mitt land. Men antagligen skulle man bli så paff att man på sin höjd stammade fram ett "eeh...nej...jag är inte intresserad...tack" och log fånigt.
Citera
2022-09-01, 15:28
Medlem
_Strebers avatar
Just nu går det en reklam för Volvo elbilar där en asiatisk familj tydligen inte har tillräckligt med eluttag. Någonting med den här reklamen retar mig något så infernaliskt, men jag kan inte exakt sätta fingret på det. Den stör mig i alla fall. Som fan.
Citera
2022-09-01, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Just nu går det en reklam för Volvo elbilar där en asiatisk familj tydligen inte har tillräckligt med eluttag. Någonting med den här reklamen retar mig något så infernaliskt, men jag kan inte exakt sätta fingret på det. Den stör mig i alla fall. Som fan.

Den stör mig för att de alltså gjort en hel reklamfilm, där de redan föråldrade plug-in-hybridernas svaghet görs till en selling point. Förmodligen för att Volvo ligger efter i elbilsutvecklingen.
Citera
2022-09-01, 16:32
Medlem
vonDys avatar
Citat:
+1
+1

Haha!Tycker att ungen i skrubben är rätt skön ändå.Alltså "naturbegåvning" och ett ämne för Scenskolan/Dramaten.
Men att bli mattpiskad av ett aggrobarn som skriker i en garderob,i verkligheten..Nä tack!
🙃
Citera
2022-09-03, 21:43
Medlem
Circle K, vi brygger gott kaffe av sånt som annars skulle slängts????
Brygger dom på sumpen eller vad menar dom??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in